خلاصه بازی لیورپول 2 ، 2 آرسنال؛ مجذوب کننده و نفس گیر

به گزارش مجله کامپیوتر، پرونده هفته سی ام لیگ برتر انگلیس، دیشب (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار بسته شد که در آخرین و مهمترین بازی تیم های فوتبال لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با تساوی 2-2 سرانجام یافت.

خلاصه بازی لیورپول 2 ، 2 آرسنال؛ مجذوب کننده و نفس گیر

در دیدار لیورپول - آرسنال چه گذشت؟

گابریل مارتینلی در دقیقه هشتم آرسنال صدرنشین را پیش انداخت و بیست دقیقه بعد گابریل ژسوس اختلاف را برای توپچی ها به دو گل افزایش داد. لیورپول در دقیقه 42 از طریق محمد صلاح یکی از گل های خورده را جبران کرد و سه دقیقه به خاتمه وقت های نیمه دوم هم روبرتو فیرمینو با زدن دومین گل، میزبان را از شکست خانگی نجات داد. این در حالی بود که صلاح یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد.

با این نتیجه، اگرچه یک امتیاز به امتیازات آرسنال اضافه شد و این تیم همچنان با 73 امتیاز صدرنشین جدول است، اما حاشیه امنیت شاگردان میکل آرتتا در صدر نسبت به هفته گذشته کمتر شد و این در حالیست که آن ها نسبت به منچسترسیتی رده دومی که 67 امتیازی است، یک بازی هم بیشتر انجام داده اند.

در جدول پس از آرسنال و منچسترسیتی، نیوکاسل و منچستریونایتد هردو با 56 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب سوم و چهارم هستند.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی لیورپول 2 ، 2 آرسنال؛ مجذوب کننده و نفس گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی لیورپول 2 ، 2 آرسنال؛ مجذوب کننده و نفس گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید