سه تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند، فردا شروع مسابقات

به گزارش مجله کامپیوتر، این دوره از مسابقات با حضور 256 تکواندوکار از 63 کشور به مدت سه روز به میزبانی چین تایپه در شهر تائویان برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی رقابتهای روز نخست این مسابقات برگزار گردید و طی آن سه نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

سه تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند، فردا شروع مسابقات

فردا چهارشنبه و در روز نخست این رقابت ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان می روند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف سیدهارتها بات از کانادا می رود و پس از آن و در صورت رجحان باید رو در روی لوره برسیس از کرواسی قهرمان اروپا 2018، برنز بازی های یونیورسیاد 2017 و... قرار بگیرد.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول در اولین دیدار با ولادیمیر دالاکلیو از بلغارستان دارنده مدال برنز قهرمانی دنیا 2017 مبارزه می نماید و پس از آن و در صورت رجحان به مصاف جواد آچاب نماینده قدرتمند بلژیک می رود.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید با برنده دیدار ترکیه و آمریکا مبارزه کند. امره اتسلی از ترکیه قهرمانی نوجوانان دنیا 2018 را در کارنامه دارد و جوناتان هلی از آمریکا نیز برنز بازی های یونیورسیاد 2017 را کسب نموده است.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند، فردا شروع مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند، فردا شروع مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید