کلوپ: مقابل آرسنال زهردار و فوق العاده بودیم، از نیمکت حریف پرسیدم چه می خواهند

به گزارش مجله کامپیوتر، سرمربی لیورپول از نمایش شاگردانش مقابل توپچی های لندن تمجید ویژه ای کرد.

کلوپ: مقابل آرسنال زهردار و فوق العاده بودیم، از نیمکت حریف پرسیدم چه می خواهند

به گزارش مجله کامپیوتر، یورگن کلوپ پس از پیروزی 4 بر صفر لیورپول مقابل آرسنال گفت: بازی فوق العاده ای ارائه کردیم و در طول مسابقه بهتر شدیم. می دانیم آرسنال می تواند بهتر از این باشد، اما مقابل ما نتوانست عملکرد بهتری ارائه کند و این بزرگترین تمجیدی است که می توانم از تیمم داشته باشم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و نمایشی معقولانه و هیجان انگیز داشتیم.

ما برای ملاقات مقابل تیمی آماده فقط یک روز فرصت آماده سازی داشتیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: پیروزی در هر مسابقه از لیگ برتر سخت است؛ به ویژه زمانی که شکست می خورید، بازیکنان شما به 15 کشور متفاوت می فرایند و بعضی از آنها مصدوم می شوند. گل های زیبایی زدیم و روی پرس متقابل کار نموده بودیم. این گل ها برای رقبا مشکل ساز هستند و در این موقعیت ها باید زهردار باشید که ما بودیم.

سرمربی لیورپول با اشاره به فرصت های از دست رفته لک لک ها در این بازی توضیح داد: پس از گل اول، آرسنال حدود پنج دقیقه تیم برتر زمین بود و ما باید در این لحظات، بازی را بیشتر کنترل کنیم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و دروازه بان رقیب مهارهای خوبی در نیمه اول از خود نشان داد، اما این فرصت ها در نیمه دوم تبدیل به گل شدند. امیدوارم همین شرایط را در بازی بعدی حفظ کنیم و ما همچنان می جنگیم.

کلوپ در خصوص درگیری خود با میکل آرتتا اعلام کرد: این اتفاق در لحظه رخ داد و برنامه ریزی شده نبود. سادیو مانه به هوا پرید تا ضربه سر بزند و خطایی رخ نداد، اما نیمکت نشینان آرسنال که انگار اعتقاد داشتند مانه باید اخراج گردد، از نیمکت برخاستند. من در آن لحظه پرسیدم چه می خواهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: مقابل آرسنال زهردار و فوق العاده بودیم، از نیمکت حریف پرسیدم چه می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مقابل آرسنال زهردار و فوق العاده بودیم، از نیمکت حریف پرسیدم چه می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید