کونته: نمی خواهم سرنوشت پراندلی برایم تکرار گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، سرمربی تیم ملی ایتالیا با اعتراف به اینکه ماندن یا نماندنش در آتزوری به نتایج این تیم بستگی دارد، گفت نمی خواهد در خصوص موضوع تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا شتابزده تصمیم گیری کند.

کونته: نمی خواهم سرنوشت پراندلی برایم تکرار گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، آنتونیو کونته، مربی تیم ملی ایتالیا می گوید که از عملکردش در این تیم راضی است و شاگردانش در راستا مناسبی قرار دارند. آتزوری که آدینه شب در بلژیک با نتیجه 3 بر یک برابر تیم اول رده بندی فیفا تن به شکست داد، امشب در ملاقات محبت آمیز دیگری به مصاف رومانی می رود.

در بازی برابر بلژیک، ایتالیا نقاط ضعف زیادی در عملکردش نشان داد، اما کونته ادعا کرد که تیمش در راستا درستی قرار گرفته است. او حتی معتقد است که عملکرد تیمش برابر بلژیک خوب بوده است. کونته گفت: تیم ما در بازی برابر بلژیک خوب کار کرد و در زمان در اختیار داشتن توپ و از دست دادن آن می دانست باید چه کاری انجام دهد. در آن بازی در مقاطعی اوضاع به ضرر ما پیش رفت و تاوان سنگینی برای اشتباهات مان دادیم. با این حال می گویم راهی که ما در پیش گرفته ایم، درست است.

مربی پیشین یوونتوس که توانسته آتزوری را به مرحله نهایی یورو 2016 برساند، درباره شرایط خود در تیم ملی ایتالیا و آینده اش در این تیم هم بیان نمود: من در حال حاضر از نقشی که در تیم ملی ایتالیا دارم و از کارم بسیار راضی ام. انتظار نداشتم در مدتی کوتاه با این بازیکنان چنین نتایج قابل قبولی کسب کنم. در خصوص آینده ام باید با مسئولان فدراسیون بر سر میز مذاکره بنشینیم هرچند همه ما می دانیم که این موضوع به نتایجی که می گیریم بستگی دارد. من به اتفاقی که یک سال و نیم پیش رخ داد فکر می کنم، همان زمانی که چزاره پراندلی قراردادش را تمدید کرد و دو ماه بعد مجبور به استعفا شد. معیار خوب یا بد بودن کار ما مربیان نتایج هستند. نتایج خوب باشند، زمان برای انجام کارهای دیگر هم هست.

کونته در ادامه اعتراف کرد که تیمش حتی از حملات تروریستی اخیر پاریس شوکه است. وی تأکید کرد: همه از آنچه رخ داد ناراحتیم، اما ما هنوز بابت آن اتفاقات شوکه هستیم. اقدامات تروریستی باعث هراس و نگرانی می شوند و باید راهی برای سرکوب کردن شان پیدا کرد وگرنه نمی توانیم بر جلوی این شیاطین را بگیریم.

منبع: تسنیم

به "کونته: نمی خواهم سرنوشت پراندلی برایم تکرار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: نمی خواهم سرنوشت پراندلی برایم تکرار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید