آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی دانشگاه دامغان به بهره برداری رسید خبرنگاران

به گزارش مجله کامپیوتر، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از آزمایشگاه مرکزی و نمایشگاه توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی این دانشگاه را افتتاح کرد.

آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی دانشگاه دامغان به بهره برداری رسید خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه مجله کامپیوتر، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از آزمایشگاه مرکزی و نمایشگاه توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی این دانشگاه را افتتاح کرد.

ستاری در سفر خود به استان سمنان از نمایشگاه های شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاه دامغان بازدید کرد. در این بازدید گزارشی از عملکرد دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه ارائه شد و هر یک از شرکت های مستقر در نمایشگاه به ارائه توانمندی ها و دستاورد های خود پرداختند.

همچنین در ادامه این بازدید آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی (FE-SEM) دانشگاه دامغان نیز افتتاح شد.

شایان ذکر است، میکروسکوپ تهیه شده برای این آزمایشگاه از مدرن ترین و مجهزترین میکروسکوپ های الکترونی موجود در کشور است که برای مطالعات و پژوهش های در مقیاس نانو کاربرد فراوانی دارد.

گفتنی است، ستاری و هیئت همراه از آزمایشگاه های زمین ساخت تجربی، XRD و XRF آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان بازدید کردند و با توانمندی های پژوهشی و امکانات آزمایشگاهی این دانشگاه آشنا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی دانشگاه دامغان به بهره برداری رسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی دانشگاه دامغان به بهره برداری رسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید