استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از جشنواره فیلم شهر جهانی یزد

به گزارش مجله کامپیوتر، عباس ملازینلی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم شهر جهانی یزد، گفت: نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه شهر جهانی یزد با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان همراه بود.

استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از جشنواره فیلم شهر جهانی یزد

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه شهر جهانی یزد عنوان نمود: با وجود اینکه از حق عضویت یزد به عنوان نماینده ایران در انجمن میراث جهانی زمان زیادی نگذشته اما توانستیم در این جشنواره حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در تمامی شهرهای جهانی جاذبه های دلپذیر و دیدنی وجود دارد که شهر جهانی یزد نیز در نوع خود بی نظیر و دارای جاذبه های بی بدیلی است.

ملازینلی اظهار داشت: این جشنواره در دو رده سنی 14 تا 17 سال و 18 تا 21 سال برگزار گردید که در مجموع 63 اثر به دبیرخانه ارسال و از میان آن تنها 31 اثر در مرحله اول انتخاب شد.

دبیر نخستین جشنواره بین المللی کوتاه شهر جهانی یزد اضافه کرد: همچنین فیلم های ساخته شده با محتوای آثار دیدنی شهر جهانی یزد از استان هایی مانند سمنان، البرز، کرمان و… ارسال شده است.

وی از برگزاری این جشنواره در سال آینده اطلاع داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان، کوشش شرکت کنندگان، کسب تجربه و … بتوان با قوت بیشتری این جشنواره را در سالهای آینده برگزار کنیم.

به گزارش مجله کامپیوتر، در این مراسم که در سالن همایش های هلال احمر استان یزد برگزار گردید، از برگزیدگان جشنواره با حضور نرگس آبیار کارگردان پیروز و جوان کشور، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از جشنواره فیلم شهر جهانی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از جشنواره فیلم شهر جهانی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید