انتظارات از من زیاد است

به گزارش مجله کامپیوتر، مهدی ترابی بعد از جدایی جنجالی در تابستان گذشته، تنها نیم فصل در قطر ماند و روز گذشته به صورت رسمی با پرسپولیس قرارداد بست.

انتظارات از من زیاد است

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از روزنامه مجله کامپیوتر ، او قراردادی یک سال و نیمه با این تیم امضا کرد. در ابتدا اعلام شد پرسپولیس برای جذب او باید 150 هزار دلار به العربی پرداخت کند ولی ابراهیم شکوری معاون اجرایی این باشگاه گفت پولی برای امضای قرارداد با او پرداخت نکرده اند. شکوری همچنین شرح داد: بازگشت او خواسته طرفداران، کادرفنی و باشگاه بوده و امیدواریم حضورش موجب خیر هم برای خودش و هم برای پرسپولیس و هم برای طرفداران باشد. امیدواریم موفقیت هایی که با حضور ترابی به همراه سایر بازیکنان توانستیم به آنها دست پیدا کنیم ادامه داشته باشد. قرارداد او تا خاتمه فصل سال بعد است و بدون بند جدایی. یعنی تا خاتمه لیگ بیست و یک در پرسپولیس حضور دارد و ان شاا... بعد از جام جهانی بتواند تصمیم بگیرد.

مهدی از امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا می نماید و یکی از امیدهای اصلی یحیی در نیم فصل دوم خواهد بود. ترابی بعد از بازگشت به جمع قرمزها حالش بسیار خوب است: خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم دوباره بتوانم نتایج خوب و موفقیت آمیزی را با این تیم به دست بیاورم. او حرف های دیگری هم زد.

انتظارات زیاد است

من همه تلاشم را می کنم هر چه سریعتر به آمادگی قبل برسم و حتی بیشتر از قبل هم تمرین می کنم. طرفداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با یاری کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت ها را تکرار کنیم. با شناختی که از بچه ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به موفقیت برسم.

نیم فصل خوبی نداشتم

قطعا انگیزه های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به طرفداران هدیه می دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم. خدا را شکر می کنم به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوستم.

منبع: جام جم آنلاین

به "انتظارات از من زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از من زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید