اشتفان افنبرگ در تهران

به گزارش مجله کامپیوتر، اشتفان افنبرگ ستاره اسبق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرین مونیخ شامگاه روز گذشته به ایران آمد. وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خاطرات خوبی با علی دایی دارم. وی از تیم آرمینیا بیله فلد به تیم اول شهر مونیخ آمد. در آن موقع بایرن مونیخ به دایی احتیاج داشت. کاپیتان تیم ملی ایران در یکی از برترین دوران ها به بایرن آمد.

اشتفان افنبرگ در تهران

عضو اسبق تیم ملی فوتبال آلمان در مورد شرایط این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: آلمان و اسپانیا در یک گروه سخت قرار دارند و رقابت مجذوب کننده است. به نظرم تیم های ژاپن و کاستاریکا حریف آلمان نیستند و این تیم باید به حضور در مراحل بالای جام جهانی فکر کند. آلمان می تواند قهرمان گردد، اما در این دوره حریفان سرسختی مانند فرانسه و برزیل دارد.

افن برگ در تحلیل شرایط تیم ایران نیز مطرح کرد: ایران تیم نخست آسیا هست و رقابت سختی در گروه دوم جام جهانی دارد. تیم انگلیس یکی از تیم های خوب این دوره به شمار می رود و ایران نیز می تواند صعود کند، اما بخت اول صعود انگلیس است. ایران تیم نخست آسیا به شمار می رود و این بسیار ارزشمند است. در گذشته نیز بازیکنان زیادی از این تیم در لیگ فوتبال آلمان بازی کردند و من بازی آنان را دیدم.

منبع: فرارو

به "اشتفان افنبرگ در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتفان افنبرگ در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید