بازی مهمی با پیکان داریم، فردا اخباری درون دروازه تراکتور است

به گزارش مجله کامپیوتر، جرج لیکنز ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با پیکان شرکت نموده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی مهمی با پیکان داریم، فردا اخباری درون دروازه تراکتور است

وی با بیان اینکه پنج بازی مهم تا انتهای فصل داریم، گفت: یکی از یکی این بازی ها مهم تر است. ما دو بازی خارج از خانه و سه بازی خانگی برگزار می کنیم و باید نهایت امتیازات را بگیریم.

لیکنز با اشاره به اینکه بازی فردا می تواند اهمیت ویژه ای برای ما داشته باشد، اضافه نمود: فردا مهمترین بازی ما است.

وی با بیان اینکه 5 بازی پیش روی ما تا آخر فصل حکم فینال را دارد، گفت: من یک برد را بیشتر از سه مساوی دوست دارم و همواره از باخت منتفر هستم. خیلی خوب است که وقتی امتیازی را از دست می دهیم بتوانیم شروعی دوباره داشته باشیم و برای کسب پیروزیت بجنگیم.

لیکنز اضافه نمود: در حال حاضر 49 امتیاز داریم و این نتیجه بدی محسوب نمی گردد و وقتی که من به این تیم آمدم کسی فکر نمی کرد که چنین نتایجی بگیریم. خط حمله ما بسیار خوب است اما عملکرد تیم ما در بخش دفاعی قابل تأمل است.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: به مالک و طرفداران باشگاه تبریک می گویم که در یک سالی که مالکیت این تیم را بر عهده گرفته است پیروز به دریافت 49 امتیاز شده است و این کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه طرفداران تبریزی با تراکتورسازی و فوتبال زندگی می نمایند، گفت: ما به دنبال این هستیم که یک باشگاه معمولی را به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کنیم. خوشحالم که زنوزی با من و بازیکنان جلسه گذاشته و بعد از این جلسه هیچ فشاری روی تیم گذاشته نشده است و انگیزه برای ادامه کار در تمام بازیکنان افزایش یافته است.

لیکنز ادامه داد: ما هیچ گاه به دنبال این نیستیم که 3 امتیاز را به ما هدیه بدهند و می خواهیم برای کسب 3 امتیاز همواره بجنگیم. تمام بازیکنانم برای تیم بازی می نمایند و شرایط تیمی ما بسیار خوب است. هر بازی پیچیدگی و شرایط سخت خودش را دارد.

لیکنز اضافه نمود: ایمان سلیمی در تمرین امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و باید وضعیت او برای بازی فردا آنالیز گردد. سوگیتا نیز 50 درصد آماده بازی شده است اما هنوز وضعیت نهایی او را در مورد بازی فردا نمی دانیم.

وی در مورد اخباری نیز گفت: اخباری به علت شرایطی که در بازی قبلی پیش آمد فردا درون دروازه ما می ایستد. در مورد سوگیتا نیز نمی خواهم ریسک کنم چرا که او را برای بازی های آینده احتیاج داریم.

وی اضافه نمود: برنامه کوتاه مدت و بلند مدتم را به باشگاه ارائه دادم و به دنبال آن هستیم که طبق آن برنامه جلو برویم. ما اعتماد به نفس و انگیزه لازم را به بازیکنان منتقل کردیم و می خواهیم که برای بردن بجنگیم.

وی گفت: تیم هایی که در انتهای جدول هستند بازی در مقابل آن ها سخت است چرا که کیفیت بازی و کارهای تاکتیکی تیم را خراب می نمایند. همواره این بازی ها دشواری های خاصی دارد و قبل از بازی با سپیدرود هم این موضوع را گفته بودم.

لیکنز ادامه داد: در مقابل تیم های بزرگ حمایت طرفداران هم زیاد است و تمرکز بازیکنان بسیار بیشتر است. بازی فردا و بازی مقابل ذوب آهن بسیار مهم هستند. حالا نمی خواهم در مورد بازی مقابل پرسپولیس حرف بزنم و فکر کنم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما برای اینکه بتوانیم حرفه ای بشویم باید مقابل تیم های پایین جدولی هم با انگیزه زیادی کار کنیم. تراکتورسازی باشگاهی است که شور و هیجان در اطراف این تیم بسیار زیاد است. این موضوع در درون تیم هم وجود دارد و بدون این شور و هیجان نمی گردد به نتیجه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی مهمی با پیکان داریم، فردا اخباری درون دروازه تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مهمی با پیکان داریم، فردا اخباری درون دروازه تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید