ببینید؛ آینده کیبوردهای گیمینگ صفحه های نمایش تعاملی است!

به گزارش مجله کامپیوتر، کمپانی فاینال موس (Finalmouse)، با انتشار تریلری از محصول نو خود که یک کیبورد با صفحه نمایش تعاملی است، رونمایی کرد.

ببینید؛ آینده کیبوردهای گیمینگ صفحه های نمایش تعاملی است!

کیبوردها یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که هر رایانه شخصی به آن احتیاج دارد. آن ها معمولا در جلو و مرکز میز قرار می گیرند و اغلب یکی از جالب ترین لوازم جانبی از نظر بصری هستند. صفحه کلیدهای مدرن اغلب دنیایی از RGB هستند که غیر از زیبایی عملا کار خاصی انجام نمی دهند. با این حال چرا کیبوردها را به یک صفحه نمایش مجهز نکنیم یا آن ها را مجهز به یک پردازنده و گرافیک نکنیم تا بتواند آنریل انجین را اجرا کند؟

کیبورد تازه فاینال موس که بیشتر به خاطر ساخت موس شناخته شده، دقیقا همین کار را انجام می دهد. نمایش یک صفحه نمایش تعاملی کامل در پشت کلیدهای شفاف کیبورد Centerpiece، جلوه های بصری شگفت انگیزی را ارائه می دهد. نه تنها انیمیشن های نمایش داده شده در این صفحه نمایش زیبا هستند، بلکه واکنش آن ها نسبت به فشار کلیدها چیزی است که این کیبورد را مجذوب کننده تر می نماید.

جدا از اینکه این کیبورد واقعا جالب به نظر می رسد، به نظر می رسد که دکمه ها یا سوئیچ ها نتیجه همکاری با برند چینی Gateron است که مقایسه با بعضی از سوئیچ های Cherry از کیفیت پایین تری برخوردار هستند . از طرفی سوئیچ های آنالوگ نیز برای آن برنامه ریزی شده اند، با این حال باید تا زمان مشاهده عملکرد آن ها منتظر بمانیم.

در نهایت با داشتن پردازنده، کارت گرافیک و قابلیت های گرافیکی ذکر شده، Centrepiece در نهایت بیشتر شبیه یک کامپیوتر عجیب و غریب است تا یک کیبورد که برای کارهای روزمره بخواهید از آن بهره ببرید. بعلاوه با توجه به قابلیت هایی که دارد، قیمت 349 دلاری آن منطقی است. البته قیمت آن در مقایسه با دیگر کیبوردهای بازار گران محسوب می گردد اما همانطور که ذکر شد با ویژگی های تعاملی که از آن بهره می برد، شاید بهتر باشد که در هنگام عرضه آن در سال 2023 میلادی نیم نگاهی به آن داشته باشید. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PCGamer

کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G910 Orion SPECTRUM

6,620,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Blackwidow V3 mini Hyperspeed Green Switches

6,990,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ آینده کیبوردهای گیمینگ صفحه های نمایش تعاملی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ آینده کیبوردهای گیمینگ صفحه های نمایش تعاملی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید