راهنمای تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف بارسلونا اسپانیا

به گزارش مجله کامپیوتر، شهر بارسلونا در مرکز کشور اسپانیا یکی از پربازدید ترین شهرها برای گردشگران خارجی است و اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا برای همه گردشگران شهر، مهیاست. بارسلونا شهری بانشاط و مسرت بخش بوده که دیدن آن و بناها و جاذبه های توریستی بی نظیرش آرزوی هر گردشگری است. دیدن فرهنگ مردم بارسلونا، صحبت با آن ها، یادگیری زبان اسپانیایی، خوردن غذاهای محلی این شهر و دیدن بناهای عجیب آنتونی گائودی شما را وامی دارد که بازدید از آن را در لیست سفرهای خود بنویسید. دیدن پارک کوئل تا کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا برای تمام گردشگرانی که به تنهایی یا با خانواده و دوستان به اینجا می آیند، اهمیت دارد. با مجله خبرنگاران می توانید راجع به تورهای اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا اطلاعات کسب کنید و برنامه سفر به اسپانیا را برای خود مطمئن تر و راحت تر نمایید.

راهنمای تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف بارسلونا اسپانیا

تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف

اگر با اتوبوس های هاپ آن هاپ آن آشنایی دارید، پس برای بازدید از این شهر نیز بهتر است این شیوه را انتخاب کنید. در این صورت با پرداخت هزینه تور اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا در همان ابتدا خود را از پیدا کردن جهتها و جاذبه ها راحت کرده اید. همینطور در زمان بازدید و گشت و گذار در شهر نیز صرفه جویی کرده اید.

اتوبوس های دو طبقه که در طبقه دوم نمایی رو باز از شهر را به شما نشان می دهند، در کل شهرهای اروپا مطرح بوده و به نام اتوبوس های هاپ آن هاپ آف شناخته می شوند. این اتوبوس ها در هر شهری که باشند، جهتهای مشخصی را در میان جاذبه های گردشگری مطرح آن شهر، می پیمایند و شما با خرید بلیط هایی با گزینه ها و امکانات مختلف می توانید سوار این اتوبوس ها از هر کجای شهر شوید. در خصوص اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا هدایت را برای شما گردشگران آماده کرده ایم که امیدواریم به کارتان بیاید.

شرکت های برگزارنماینده اتوبوس های هاپ آن هاپ آف بارسلونا

در بارسلونا دو شرکت با نام های زیر برگزار نماینده چنین تورهایی است.

  • تور شهری بارسلونا | City Tour Barcelona
  • اتوبوس های توریستی بارسلونا | Barcelona Bus Turístic

هر دو شرکت بالا در این زمینه تجربه های خوبی دارند و بسیار شناخته شده هستند. منتها بنیانگذاران و مالکین متفاوتی دارند. در این مطلب خدمات و امکانات هر یک از تورهای شرکت های بالا را در خصوص اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا عنوان می نماییم تا در نهایت با مقایسه آن ها تور مورد نظرتان را در سفر به بارسلونا، انتخاب و خریداری کنید.

قیمت بلیط یک روزه در هر دو شرکت نامبرده، 29 یورو و قیمت بلیط دو روزه 39 یورو است. از هر زمان که سوار اتوبوس ها شوید، بلیط شما فعال شده و بسته به نوع بلیط یک روزه یا دو روزه می توانید از آن بهره ببرید. این بلیط ها را در مراکز معروف شهر بارسلونا می توانید خریداری کنید. این اتوبوس ها در تعطیلات کریسمس و سال جدید میلادی حرکت ندارند.

جهتها و توقف ها

  • تور شهری بارسلونا

اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا با این شرکت، دو جهت اصلی شرق و غرب را دارد که اگر هر یک را شرکت کنید، 2 ساعت طی کردن کل جهت طول می کشد. این اتوبوس ها از پلازا دو کاتالونیا (میدان کاتالونیا) حرکت کرده و در نهایت به همین نقطه باز می گردند.

جاذبه های خط شرقی یا جهت سبز این شرکت:

میدان کاتالونیا (Plaça Catalunya)، کلیسای کاتدرال -باری گوتیک (Catedral-Barri Gòtic)، بندرگاه ول (Port Vell)، موزه تاریخ کاتالونیا (Museu dHistòria de Catalunya)، محله بارسلونتا (Barceloneta)، بندر المپیک (Port Olimpic)، ساحل و پلاژ دل بوگاتل (Platja del Bogatell)، ساحل نوا مار بلا (Nova Mar Bella Beach)، فروم (Fòrum) -این دو ساحل در زمستان با جاذبه های باغ وحش سیوتادلا (Ciutadella-Zoo) و تئاتر ملی (Teatre Nacional-Auditori) عوض می شوند- بنای معروف گلوریز-تور آگبار (Glòries-Torre Agbar)، کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل، بیمارستان دو لا سانتا کرو آی سنت پائو (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau)، تیبیدابو (Tibidabo)، کاسا میلا (Casa Milà) و کاسا باتلو (Casa Batlló).

جاذبه های خط غربی یا جهت نارنجی این شرکت:

میدان کاتالونیا، باغ وحش سیتادلا، پاساژ کولومب (Passeig Colomb)، مرکز تجارت جهانی، جاردینز دو میرامار (Jardins de Miramar)، موزه فانداسیو خوآن میرو (Fundació Joan Miró)، پارک آنلا الیمپیکا (Anella Olimpica)، موزه ملی کاتالونیا، موزه ملی اسپانیا (Poble Espanyol)، فوروم کایکسا (Caixa Forum)، میدان اسپانیا (Plaça dEspanya) استاچیو دو سنتس (Estació de Sants)، کمپ نو (Camp Nou)، میدان پیوکس هفتم (Plaça Pius XII)، مرکز خرید لیلا دیاگونال (Lilla Diagonal)، مرکز خرید آوینگودا (Avinguda Diagonal)، کاسا میلا و کاسا باتلو.

  • تور اتوبوسی بارسلونا

جاذبه های خط قرمز:

میدان کاتالونیا، کلیسای کاتدرال -باری گوتیک (Catedral-Barri Gòtic)، بندرگاه ول (Port Vell)، موزه تاریخ کاتالونیا (Museu dHistòria de Catalunya)، محله بارسلونتا (Barceloneta)، بندر المپیک (Port Olimpic)، پلاژ دو گراسیا (Passeig de Gràcia)، فروم (Fòrum)، کاسا باتلو (Casa Batlló).

باغ وحش سیتادلا، پاساژ کولومب (Passeig Colomb)، مرکز تجارت جهانی، جاردینز دو میرامار (Jardins de Miramar)، موزه فانداسیو خوآن میرو (Fundació Joan Miró)، پارک آنلا الیمپیکا (Anella Olimpica)، موزه ملی کاتالونیا، موزه ملی اسپانیا (Poble Espanyol)، میدان اسپانیا (Plaça dEspanya)، مرکز خرید فرانسیس ماسیا (Francesc Macià)،

جاذبه های خط آبی:

میدان کاتالونیا (Plaça Catalunya)، کاسا باتلو (Casa Batlló)، پلاژ دو گراسیا (Passeig de Gràcia)، کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل، تیبیدابو (Tibidabo)، ساریا (Sarrià) و بسیاری از مراکز خرید دیگر.

جاذبه های خط سبز:

ساحل و پلاژ دل بوگاتل (Platja del Bogatell)، محله پابلنو (Poblenou)، پارک دیاگونال مار (Parc Diagonal Mar)، فروم (Fòrum) و بندر المپیک (Port Olimpic).

مزایای انتخاب این نوع از تور

  • دیدن جاذبه ها به انتخاب خودتان

اگر می خواهید در زمان کوتاهی از تمام جاذبه های این شهر دیدن کنید، اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا بهترین گزینه است. همچین اگر دوست دارید که در شهر بگردید و از نماهای ساختمان ها و خیابان ها دیدن کنید، عالیست. این تورهای اتوبوسی به شما اجازه می دهد تا بین مکان های مختلف به راحتی انتخاب کنید. می توانید بازدید از جاذبه ها را خودتان انتخاب کنید و هر کجا خواستید از اتوبوس پیاده شوید.

  • از نماهای منحصر به فرد شهر لذت ببرید

اتوبوس های روباز دو طبقه با پنجره ها بزرگ به شما امکان تماشای شهر را در جهتها می دهد. اگر عکاسی می کنید یا فیلم می گیرید، می توانید نماهای خوبی را در اینجا پیدا کنید.

  • احتیاج به حمل و نقل مجزا ندارید

بهترین گزینه اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا داشتن حمل و نقلی رایگان است. با این روش شما احتیاجی به ورود به ایستگاه های شلوغ بارسلونا ندارید. لازم نیست همانند هر بار ورود به ایستگاه های مترو یا اتوبوس بلیط تهیه کنید. حتی لازم نیست با خود پول نقد و خرد برای خرید بلیط سیستم حمل و نقل به همراه داشته باشید. با این اتوبوس ها تنها یک بار بلیط می خرید.

  • راهنمای صوتی

در هنگام سوار شدن به اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا یک راهنمای صوتی رایگان با 18 زبان شامل : انگلیسی، آمریکایی، کاتالان، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، پرتغالی، برزیلی، روسی، هلندی، نروژی، سوئدی، عربی، عبری و ترکی به شما داده می گردد. شکرت تورهای اتوبوسی بارسلونا نیز به جز این یک راهنمای کارکشته با هر اتوبوس همراه می کند تا توضیحات لازم در حین سفر را به شما بدهد.

از دیگر خدمات و مزایای این اتوبوس ها ارائه اینترنت وای فای رایگان و دادن نقشه راهنما و کتاب راهنمای بارسلونا به صورت رایگان به مسافران است.

نکات سفر با اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا

  • اگر از قبل جاذبه ای را دیده اید یا اینکه هزینه ورودی آن را پرداخت کرده اید، بهتر است جهتهایی را انتخاب کنید که آن جاذبه ها را در بر بگیرد و گرنه ممکن است که زمان و بودجه تان را از دست بدهید.
  • مطمئن شوید که روزی که از این تورها خریداری می کنید، تمام جاذبه هایی که می خواهید ببینید، باز باشند. چرا که بسیاری از مهم ترین جاذبه ها در روزهای خاصی بسته هستند.
  • اگر می خواهید که در قسمت بالایی و روباز اتوبوس بنشینید، بهتر است با خود کلاه، چتر یا پانچو (برای هوای آفتابی یا بارانی) به همراه داشته باشید.
  • بسیاری از ایستگاه های اتوبوس هاپ آن هاپ آف بارسلونا در ورودی یا نزدیکی جاذبه های بارسلونا توقف می نمایند. بنابراین ممکن است مسافتی را مجبور به پیاده روی شوید.
  • حتما کفش های مخصوص پیاده روی بپوشید. چرا که در این تورها زیاد پیاده روی خواهید داشت.
منبع: الی گشت

به "راهنمای تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف بارسلونا اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف بارسلونا اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید