بواتنگ قید رفتن به یوونتوس را زد و در بایرن ماندنی شد

به گزارش مجله کامپیوتر، مدافع آلمانی باواریایی ها تصمیم گرفته در این تیم بماند و به فوتبالش در بوندس لیگا ادامه دهد.

بواتنگ قید رفتن به یوونتوس را زد و در بایرن ماندنی شد

به گزارش مجله کامپیوتر، رسانه های مختلف روز گذشته (یکشنبه) گزارش دادند که باشگاه یونتوس در فاصله یک روز مانده به سرانجام نقل وانتقالات تابستانی در اروپا با توجه به مصدومیت جدی که جورجو کیه لینی از ناحیه زانو به آن دچار شده و حداقل به مدت 6 ماه به دور از میادین خواهد بود، به فکر جذب یک مدافع افتاده اند و ژروم بواتنگ گزینه اصلی آنهاست. نشریه بیلد آلمان اما امروز اطلاع داد این مدافع آلمانی به قهرمان ایتالیا ملحق نخواهد شد و پس از مذاکراتی که با یوونتوسی ها داشته، تصمیم به ماندن در بایرن مونیخ گرفته است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اخیراً گفته بود قرار دریافت ژروم در ترکیب اصلی با توجه به بازیکنانی که این تیم به خدمت گرفته ، آسان نخواهد بود. بواتنگ 30 ساله برای قرار دریافت در ترکیب اصلی بایرن مونیخ باید با خریدهای جدید این تیم یعنی لوکاس هرناندس و بنجامین پاوار رقابت کند.

این مدافع آلمانی که هفته آینده 31 ساله می گردد، از سال 2011 و پس از جدایی از منچسترسیتی برای بایرن مونیخ بازی نموده و با این تیم به عناوین مختلفی از جمله کسب سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا در سال 2013 دست یافته است.

گزینه های بعدی یوونتوس برای تقویت خط دفاعی، مهدی بن عطیه مدافع مراکشی الدحیل قطر که سابقه بازی در یوونتوس را دارد و دژان لاورن کروات از لیورپول است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بواتنگ قید رفتن به یوونتوس را زد و در بایرن ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بواتنگ قید رفتن به یوونتوس را زد و در بایرن ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید