تثبیت صدرنشینی رئال مادرید در شب درخشش لوکا یوویچ و مصدومیت بنزما، فرار پی اس جی از شکست مقابل لانس

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با کسب سه امتیاز در آنوئتا، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

تثبیت صدرنشینی رئال مادرید در شب درخشش لوکا یوویچ و مصدومیت بنزما، فرار پی اس جی از شکست مقابل لانس

به گزارش مجله کامپیوتر، ستاره این مسابقه لوکا یوویچ بود که به جای بنزمای مصدوم وارد زمین شد. از هفته شانزدهم رقابت های لالیگا اسپانیا، رئال سوسیداد امشب میزبان رئال مادرید، تیم صدرنشین جدول بود. در دقایق ابتدایی بازی، کریم بنزما دچار آسیب دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد. نیمه اول این مسابقه با حملات پراکنده اما بی نتیجه دو تیم به خاتمه رسید. در نیمه دوم این ملاقات، جانشین بنزما یعنی لوکا یوویچ کسی بود که بار خط حمله لوس بلانکوس را به دوش کشید و زمینه ساز پیروزی دو گله شد. تیم آنچلوتی با این برد ارزشمند اختلاف خود با تیم دوم جدول را به عدد 8 رساند تا گان بزرگی در راستا قهرمانی لیگ بردارد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه پیروزی های پیاپی اخیرشان، پیروز شدند با گل های وینیسیوس و لوکا یوویچ مقابل سوسیداد به پیروزی برسند و با 8 امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به سویا، جایگاه شان در صدر جدول را ثبیت نمایند. دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد.

در دقیقه 12 بود که سوسیداد صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ابتدا ادر میلیتائو ضربه عدنان یانوزای را برگشت داد و سپس حضور به موقع داوید آلابا، مانع از گلزنی الکساندر ایزاک شد. در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 21، این سوسیداد بود که رو یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما ضربه ایزاک این بار با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد نمایند اما ضربه رودریگو از زاویه ای نه چندان مساعد را رمیرو به خوبی دفع کرد. بازی در ادامه متعادل دنبال شد و هر دو تیم در پی گلزنی بودند، اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 44، سوسیداد باز هم روی دروازه رئال خطرساز شد اما در نهایت ضربه اویارسابال راهی به چهارچوب رئال پیدا نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. وینیسیوس که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با لوکا یوویچ، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد. بعد از این گل بازیکنان سوسیداد پیش کشیدند اما این رئالی ها بودند موقعیت های بهتری می ساختند و در دقیقه 57 به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه سوسیداد بود که ارسال کروس با ضربه سر کاسمیرو به یوویچ رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه ای حساب کار را 2-0 کرد.

سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشت، توپ و میدان را در اختیار گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین فرایند ادامه داشت و رئالی ها بیشتر در پی حفظ گل های زده بودند. در آخرین دقایق بازی بود که روی یک ضدحمله خطرناک، وینیسیوس می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود رئال به خاتمه رسید.

توضیح گل ها:

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور (47`): وینیسیوس در عرض زمین حرکت کرد و درون محوطه توپ را به لوکا یوویچ رساند. یوویچ با کنترل توپ و یک پاس عالی وینیسیوس را در مقابل دروازه قرار داد تا ستاره برزیلی با یک شوت دقیق دروازه را باز کند.

رئال سوسیداد 0-2 رئال مادرید؛ لوکا یوویچ (57`): پس ارسال کرنر از سمت راست، توپ با ضربه سر کاسمیرو به طرف دروازه رمیرو حرکت کرد و یوویچ در میانه راه با ضربه سر شیرجه ای خود توپ رو به تور دروازه رساند.

- با وجود از دست رفتن پیروزی در لحظات خاتمهی، فصل خارق العاده لانس ادامه دارد. لانس تا رقم زدن دومین شکست پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ یک فرانسه پیش رفت ولی در نهایت به تساوی رضایت داد. شاگردان فرانک هایس که فصل گذشته هم در استادیوم خانگی PSG را شکست داده بودند، بار دیگر تیم پر ستاره مائوریسیو پوچتینو را در راه کسب پیروزی ناکام گذاشتند.

شاگردان پوچتینو که در ملاقات قبلی مقابل نیس با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، در ملاقات امشب فاصله چندانی با شکست نداشتند اما گل ثانیه های خاتمهی جورجینیو واینالدوم، یک امتیاز از این ملاقات خارج از خانه نصیب این تیم کرد. این ملاقات تا دقیقه 62 بدون گل دنبال شد تا اینکه لانس روی یک صحنه جنجالی به گل رسید. در حالی که لیونل مسی به علت برخورد با بازیکن لانس روی زمین افتاده بود، بازیکنان این تیم بازی را دنبال کردند و سِکو فوفانا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه که با اشتباه کیلور ناواس همراه شد، دروازه پی اس جی را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان پاری سن ژرمن کوشش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به خاتمه خواهد رسید، خاتمه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، واینالدوم دروازه لانس را باز کرد. روی ارسال دقیق کیلیان امباپه از سمت چپ بود که واینالدوم زودتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و کار را تمام کرد. با این تساوی، پی اس جی 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از المپیک مارسی و 13 امتیاز اختلاف، همچنان با خیال راحت در صدر جدول لیگ 1 جای دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تثبیت صدرنشینی رئال مادرید در شب درخشش لوکا یوویچ و مصدومیت بنزما، فرار پی اس جی از شکست مقابل لانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی رئال مادرید در شب درخشش لوکا یوویچ و مصدومیت بنزما، فرار پی اس جی از شکست مقابل لانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید