اِمری در ویارئال می ماند

به گزارش مجله کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال ویارئال اعلام کرد در این تیم اسپانیایی می ماند.

اِمری در ویارئال می ماند

به گزارش مجله کامپیوتر، اونای امری که در روزهای اخیر شایعه علاقه مندی باشگاه نیوکاسل به استخدام او مطرح شده است، با انتشار بیانیه ای گفت در ویارئال خواهد ماند، این در حالی است که او تا سال 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد.

در بخشی از بیانیه سرمربی پیشین آرسنال آمده است: ویارئال خانه من است و صد درصد به آن متعهد هستم. صادقانه باید بگویم، از علاقه یک باشگاه بزرگ (نیوکاسل) نسبت به استخدام من متشکرم، اما حتی بیشتر از آن از اینکه در اینجا هستم متشکرم و به همین دلیل است که تصمیم خودم را به فرناندو رویگ (رئیس باشگاه ویارئال) گفتم که می خواهم به خاطر تعهد و احترامی که از طرف باشگاه می بینم، بخشی از این پروژه باشم. می خواهم از هواداران به خاطر حمایتی که همیشه از من داشته اند تشکر کنم. یکشنبه بازی بسیار مهمی در پیش داریم و امیدوارم با هم بتوانیم به پیروزی برسیم. در ورزشگاه سرامیکا همدیگر را می بینم. متشکرم زردها!.

سرمربی پیشین تیم های والنسیا، سویا، پاری سن ژرمن و آرسنال از سال 2020 هدایت ویارئال را برعهده دارد و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی لیگ اروپا رساند. او تا به امروز در 74 بازی روی نیمکت زیردریایی زرد بوده و آمار 35 گل زده، 24 تساوی و 15 شکست را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اِمری در ویارئال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِمری در ویارئال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید