تخصیص بسته های حمایتی بین المللی برای تجاری سازی دانش بنیان ها

به گزارش مجله کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در راستای حمایت های توانمندسازی شرکت های دانش بنیان برای تشویق تجاری سازی دستاوردهای خود، بسته های حمایتی متنوع داخلی و بین المللی در نظر گرفته است.

تخصیص بسته های حمایتی بین المللی برای تجاری سازی دانش بنیان ها

سیاوش ملکی فر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی مجله کامپیوتر اضافه نمود: شرکت های دانش بنیان می توانند از بسته های حمایتی مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای تخصصی، محصولی و بین المللی بهره مند شوند.

وی بیان نمود: میزان حمایت اقتصادی صندوق نوآوری و شکوفایی برای مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای تخصصی 70 درصد هزینه ها تا سقف 20 میلیون تومان برای هر استاندارد- مجوز و برای مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی 50 درصد هزینه ها تا سقف 100 میلیون تومان برای هر استاندارد- مجوز است.

ملکی فر اظهار کرد: سهم حمایتی صندوق، پس از دریافت و آنالیز مدارک شرکت دانش بنیان توسط کارشناسان دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می گردد، تمامی حمایت ها و مبالغ پرداختی مشروط به اخذ استاندارد توسط شرکت دانش بنیان تا سرانجام سال 1398 است.

وی اضافه نمود: در فهرست استانداردهای مورد حمایت سال 98، یازده استاندارد - مجوز برای بخش تخصصی از جمله GMP،HACCP، ISO22000، ISO17034، GLP، ISO14127، ISO27001، ISO9999، GDPR حلال، کالیبراسیون تجهیزات پیشرفته به وسیله مراجع بین المللی در نظر گرفته شده است.

ملکی فر ادامه داد: همچنین در فهرست استانداردهای صادراتی نیز دو استاندارد GOST، CE در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایده آل صندوق نوآوری و شکوفایی این است که شرکت های دانش بنیان روزبه روز گسترش یابند و بر تعدادشان به لحاظ کمیت و کیفیت محصولات اضافه نموده گردد، گفت: در نظر داریم با حمایت های خود بازار محصولات این شرکت ها گسترش یافته و به هدف موردنظر برسند.

علمی**9340** 1055

منبع: ایرنا

به "تخصیص بسته های حمایتی بین المللی برای تجاری سازی دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بسته های حمایتی بین المللی برای تجاری سازی دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید