جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال در خاتمه هفته چهارم، برزیل جای ایران را در صدر گرفت، صعود به هفته آخر کشید

به گزارش مجله کامپیوتر، در سرانجام هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، برزیل پیروز شد با شکست روسیه صدر جدول را از تیم ایران بگیرد.

جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال در خاتمه هفته چهارم، برزیل جای ایران را در صدر گرفت، صعود به هفته آخر کشید

به گزارش مجله کامپیوتر، در هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های والیبال بامداد امروز (دوشنبه) دو دیدار برگزار گردید که برزیل پیروز شد با رجحان مقابل روسیه صدرنشین جدول 16 تیمی مسابقات گردد.

برزیل که تا پیش از این دیدار تعقیب کننده ایران برای صدرنشینی بود، با رجحان 3 بر صفر مقابل روسیه 30 امتیازی شد و در سرانجام هفته چهارم در رتبه نخست نهاده شد. ایران 30 امتیازی به دلیل داشتن یک شکست بیشتر از برزیل (دو شکست) یک رتبه پایین تر از این تیم واقع شده است. صعود ایران هنوز قطعی نشده و باید در انتظار هفته پنجم بود. اگرچه سایت فدراسیون جهانی نوشته بود که ایران یکی از 6 تیم مرحله سرانجامی است اما این سایت یک روز پس از آن خبر خود را اصلاح کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار گردیده از هفته چهارم، لهستان پیروز شد در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 بر ایتالیا غلبه کرد.

در زیر جدول مسابقات را در سرانجام هفته چهارم مشاهده می کنید:

برنامه هفته پنجم و سرانجامی مسابقات ایران به توضیح زیر است:

هفته پنجم، پلوودیف، بلغارستان

آدینه 7 تیر 1398: ایران - صربستان، ساعت 17

شنبه 8 تیر 1398: ایران - بلغارستان، ساعت 20:40

یکشنبه 9 تیر 1398: ایران - آمریکا، ساعت 17

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال در خاتمه هفته چهارم، برزیل جای ایران را در صدر گرفت، صعود به هفته آخر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال در خاتمه هفته چهارم، برزیل جای ایران را در صدر گرفت، صعود به هفته آخر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید