خانم دروازه بان جنجالی فوتبال ایران ممنوع المصاحبه شد؟

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرنگاران: دروازه بان تیم ملی ایران در جمع اصحاب رسانه اجازه صحبت پیدا نکرد.

خانم دروازه بان جنجالی فوتبال ایران ممنوع المصاحبه شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله کامپیوتر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از روز شنبه 13 آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و شاگردان ایراندوست تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز ملی فوتبال پیگیری می کنند.

در تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان ایران ، زهره کودایی در تمرینات حضور داشت، اما وی اعلام نمود که اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارد. این موضوع با واکنش اعتراضی اهالی رسانه روبرو شد، اما فایده ای نداشت. چرا که زهره کودایی یکی از بازیکنان محبوب تیم ملی بانوان ایران است.

گفتنی است مدتی قبل، فدراسیون فوتبال اردن نسبت به جنیست دروازه بان تیم ملی ایران شکایت کرد که این موضوع از طریق فیفا رد شد. کودایی در اوقات فراغت خود به کارهایی سختی چون کارگری در نجاری مشغول بود. وقتی خبر موفقیت وی منتشر شد بسیاری از مردم ایران از وی اعلام حمایت کردند.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با شکست 4 بر 2 اردن در رقابت های مقدماتی جام جهانی برای اولین بار راهی جام ملت های آسیا شد. زهره کودایی دو پنالتی در این بازی دریافت کرد تا سهم زیادی در صعود تیم ملی به این جام ملت های 2022 فوتبال بانوان آسیا داشته باشد.

این در حالی است که بقیه اعضای تیم ملی بدون مشکل مصاحبه کردند و بیشتر مجله کامپیوتر بانو بودند.

برای مثال مصاحبه یکی دیگر از اعضای تیم را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: رکنا

به "خانم دروازه بان جنجالی فوتبال ایران ممنوع المصاحبه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم دروازه بان جنجالی فوتبال ایران ممنوع المصاحبه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید