دبیر فدراسیون والیبال ادعای مدیرعامل آذرباتری را رد کرد، شهرداری ارومیه نمی تواند با نام دیگری به مسابقات برود

به گزارش مجله کامپیوتر، دبیر فدراسیون والیبال گفت: شهرداری ارومیه تا زمانی که بدهی خارجی خود را پرداخت نکند نمی تواند در مسابقات بین المللی حتی با نامی دیگر، شرکت کند.

دبیر فدراسیون والیبال ادعای مدیرعامل آذرباتری را رد کرد، شهرداری ارومیه نمی تواند با نام دیگری به مسابقات برود

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله کامپیوتر آیدین وحدت طلب، مدیر باشگاه آذرباتری ارومیه امروز به مجله کامپیوتر گفته بود: قرار نیست خرج تیم شهرداری را بدهیم و بدهی خارجی این تیم را که نزدیک 25 میلیارد تومان است، پرداخت کنیم. شهرداری ارومیه بدهکار است و نمی تواند در مسابقات بین المللی شرکت کند. از طرفی حیف است که میزبانی شهر ارومیه در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از دست برود. مدیران دو باشگاه پس از همفکری به این نتیجه رسیدیم که اگر شهرداری تا زمان مقرر، بدهی خود را پرداخت نکند با نام آذرباتری در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شرکت کند. این موضوع در فدراسیون والیبال هم تصویب و قطعی شده است.

این موضوع اما با تکذیب فدراسیون والیبال روبرو شد. میلاد تقوی دبیر فدراسیون در این باره به مجله کامپیوتر گفت: اصلاً چنین موضوعی مطرح نیست. فدراسیون والیبال تمام کوشش خود را می نماید تا طرفداران پرشور ارومیه از میزبانی مسابقات باشگاه های آسیا محروم نشوند ولی باید محدودیت های قانونی را هم مد نظر داشت.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: اگر فدراسیون والیبال اراده ای برای اعطای میزبانی مسابقات به ارومیه نداشت، قطعاً این میزبانی را به شهرهای دیگری که خواستار آن هستند، داده بود اما همانطور که گفتم خارج از چارچوب های قانونی نمی توان کاری کرد و تصمیم قطعی ما در گروی رأی فدراسیون جهانی است.

تقوی گفت: فدراسیون والیبال اعتقاد دارد که شهرداری ارومیه از اهمیت تحریم فدراسیون جهانی مطلع است و می خواهد بدهی خارجی خود را پرداخت کند اما محدودیت ها و شرایط مالی این باشگاه را هم باید در نظر گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال مطرح نمود: شهرداری ارومیه تا زمانی که بدهی خارجی خود را پرداخت نکند نمی تواند در مسابقات بین المللی حتی با نامی دیگر، شرکت کند.

به گزارش مجله کامپیوتر، مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی تا فردا دوشنبه، فرصت دارند تا در خصوص پرداخت بدهی خارجی تیم والیبال شهرداری تصمیم بگیرند. به گفته رئیس فدراسیون والیبال اگر تیم شهرداری ارومیه، نتواند رضایت طلبکاران ایتالیایی، صرب و فنلاندی خود را جلب کند، حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را از دست خواهد داد. این مسابقات قرار است اردیبهشت سال 1401 در ارومیه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دبیر فدراسیون والیبال ادعای مدیرعامل آذرباتری را رد کرد، شهرداری ارومیه نمی تواند با نام دیگری به مسابقات برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون والیبال ادعای مدیرعامل آذرباتری را رد کرد، شهرداری ارومیه نمی تواند با نام دیگری به مسابقات برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید