دورخیز علی هاشمی برای کسب سهمیه وزنه برداری در المپیک

به گزارش مجله کامپیوتر، اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران از روز 18 آذرماه در کمپ تیمهای ملی مجموعه ورزشی آزادی شروع شد و زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی تا روز 27 آذرماه ادامه داشت. اردویی که وزنه برداران دعوت شده طی تمرینات ویژه خود را برای حضور در میادین گزینشی المپیک آماده کردند و حالا هم باید بعضی از آنها از روز 29 آذرماه تا 3 دی در شهر دوحه در مسابقات قطر کاپ به روی تخته بروند.

دورخیز علی هاشمی برای کسب سهمیه وزنه برداری در المپیک

بی تردید یکی از اردونشینان پر امید اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران، علی هاشمی است. این وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم با کارنامه قابل قبول بین المللی، عزم خود را جزم نموده تا بتواند با کسب سهمیه المپیک در این آوردگاه بزرگ دنیای به میدان برود.

به همین دلیل علی هاشمی پس از سرانجام اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: به رغم عدم حضور در رقابتهای لیگ برتر توانستم با حضور در تمرینات اردوی تیم ملی به شرایط خوبی دست یابم. هدف گذاری من حضوری پیروز در میادین پیش رو است که می توانم طبق برنامه پیش بروم و به اهدافم برسم.

وی در واکنش به این موضوع که اهالی وزنه برداری او را یکی از شانس های اصلی راهیابی به المپیک می دانند، گفت: تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف کوشش می کنم. هرچند که به عنوان یکی از نفرات برتر دسته 109 کیلوگرم دنیا از شانس بالایی برخوردارم. شرایط لازم برای کسب سهمیه را دارم، اما باید بدون توجه به مسایل و حواشی به راهم ادامه دهم و به هدف اصلی ام فکر کنم.

هاشمی در سرانجام در مورد آخرین شرایط جسمانی خود نیز گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم در رقابتهای دنیای 2019 تایلند وزنه شرکت کنم. البته مصدومیت دستم تا حدی بهبود یافته اما همچنان با مصدومیت قبلی مشکل دارم. البته برای رسیدن به المپیک حاضرم هر سختی و دردی را تحمل کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دورخیز علی هاشمی برای کسب سهمیه وزنه برداری در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز علی هاشمی برای کسب سهمیه وزنه برداری در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید