فینالیست های کنفرانس های شرق و غرب NBA تعیین شدند

به گزارش مجله کامپیوتر، در سرانجام بازی های امروز بسکتبال NBA، فینالیست های کنفرانس های شرق و غرب تعیین شدند.

فینالیست های کنفرانس های شرق و غرب NBA تعیین شدند

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از ایسنا، صبح امروز(دوشنبه) 26 اردیبهشت 1401، بازی های هفتم (خاتمهی) سری نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال NBA برگزار گردید که در خاتمه، تیم های دالاس موریکس و بوستون سلتیکس با شکست دادن رقیبان خود راهی فینال کنفرانس های خود شدند.

در آخرین ملاقات از سری نیمه نهایی کنفرانس غرب، تیم دالاس موریکس میزبان خود فینیکس سانز را با نتیجه قاطع 123 - 90 شکست داد تا در مجموع با فزونی 4 - 3 این سری را با پیروزیت پشت سر بگذارد. به این ترتیب دالاس در فینال کنفرانس غرب باید به مصاف گلدن استیت برود.

جدیدترین مطالب

رکورد خاص گلدن استیت در فینال NBA

بازگشت جنگجوها به فینال NBA

پادشاه یک میلیارد دلاری

صدای سیمین غانم آغازگر کنفرانس جهانی اَپل

در این بازی لوکا دانچیچ 35 امتیاز و اسپنسر دینویدی 30 امتیاز برای دالاس کسب کردند تا سهم زیادی در صعود تیم خود داشته باشند.

اما در بازی خاتمهی نیمه نهایی کنفرانس شرق نیز بوستون سلتیکس در خانه به مصاف میلواکی باکس رفت که پیروز شد با شکست 109 - 81 میهمان خود، در مجموع 4 - 3 پیروز سری شده و راهی فینال این کنفرانس گردد. بوستون در فینال با میامی هیت ملاقات خواهد نمود.

در این ملاقات گرنت ویلیامز 27 و جیسون تیتوم 23 امتیاز را برای بوستون کسب کردند. یانیس آنتتوکونمپو نیز 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل را برای باکس کسب کرد اما نتوانست مانع شکست تیم خود گردد.

منبع: خبرکانادا

به "فینالیست های کنفرانس های شرق و غرب NBA تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های کنفرانس های شرق و غرب NBA تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید