ماجرای فرار عجیب ملی پوش بوکس در فرودگاه وین

به گزارش مجله کامپیوتر، مدال آور نقره ایران در تورنمنت بوکس مجارستان، درباره نحوه ناپدید شدن بوکسور تیم ملی در فرودگاه شهر ویَن کشور اتریش شرح داد.

ماجرای فرار عجیب ملی پوش بوکس در فرودگاه وین

به گزارش ایسنا، ظهر روز آدینه 19 بهمن ماه 1397 خبری مبنی بر ناپدید شدن ملی پوش بوکس از کاروان تیم ملی در فرودگاه شهر ویَن کشور اتریش منتشر شد. پس از این اتفاق با مصاحبه هایی که مبین کَهرازه با چندی از رسانه های خارجی انجام داد، خبر اقدام او برای پناهنده شدن تأیید شد.

داستان از این قرار بوده که پس از رسیدن تیم ملی بوکس به فرودگاه شهر وین اتریش، قرار بود ملی پوشان شب را در مکانی در این شهر استراحت نمایند تا چند ساعت بعد با پروازی دیگر عازم بوداپست شوند. اردلان سرپرست تیم پاسپورت ها را در اختیار بوکسورها می گذارد تا از گیت کنترل گذرنامه عبور نمایند و پس از مهر خوردن، پاسپورت ها را جمع آوری کند. پس از عبور از گیت و زمانی که ملی پوشان در حال جمع شدن بودند، مبین کَهرازه می گوید که میخواهد از سرویس بهداشتی استفاده کند اما بعد از حدود نیم ساعت، خبری از او نمی گردد و بوکسورها تصمیم می گیرند که فرودگاه و محوطه اطراف را بگردند اما جستجوی آنها به نتیجه نرسیده است و ظاهراً پاسپورت او را در سرویس بهداشتی پیدا می نمایند اما دیگر آن بوکسور را پیدا نمی نمایند. حتی اکبر احدی مربی تیم ملی چند ساعت در وین می ماند تا شاید او را پیدا نمایند اما پس از جستجوی ناموفق، احدی با پروازی دیگر به تیم ملی در بوداپست ملحق می گردد.

مسلم مقصودی هم تیمی کَهرازه، درباره ناپدید شدن این ملی پوش بوکس در فرودگاه شهر ویَن نیز گفت: ما اصلاً متوجه نشدیم چه زمانی ناپدید شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مبین کَهرازه در فرودگاه ویَن به همراه تیم ملی منتظر اعزام به مجارستان بود؟ شرح داد: پس از اینکه هواپیمای تیم ملی در فرودگاه وین اتریش نشست، می خواستیم مدت کوتاهی را در شهر استراحت کنیم تا به بوداپست اعزام شویم که او در فرودگاه برای استفاده از سرویس بهداشتی رفت و دیگر او را ندیدیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای فرار عجیب ملی پوش بوکس در فرودگاه وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فرار عجیب ملی پوش بوکس در فرودگاه وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید