معرفی چند اپلیکیشن با کاربرد خاص برای اپل واچ

به گزارش مجله کامپیوتر، در این گزارش با برخی از برترین اپلیکیشن های مخصوص اپل واچ که جز برترین اپلیکشن های سال 2019 این گجت معرفی شده اند آشنا شوید.

معرفی چند اپلیکیشن با کاربرد خاص برای اپل واچ

1. اپلیکیشن Strava

این اپلیکیشن را به رایگان می توانید از اپ استور موجود روی دستگاه خود دانلود کنید. این اپلیکیشن بیشتر برای دوچرخه سواری طراحی شده اما برای پیاده روی و دو هم مناسب است. در حال حاضر این اپلیکیشن با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته نظر بسکمک از افراد را به خود جلب کند. همچنین چالش های ماهانه ای را هم در این اپلیکیشن قرار داده اند که شما می توانید هر ماه یکی از آن ها را انجام داده و از نتایج مثبت آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این اپلیکیشن به نام شبکه اجتماعی مناسب ورزشکاران هم است.

2. اپلیکیشن Sleep Cycle alarm clock

با استفاده از این اپلیکشن شما می توانید چرخه خواب خود را در طول شبانه روزی بررسی کرده و در بهترین زمان ممکن از خواب بیدار شوید. زمان بندی موجود در این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت خواب خود را مورد بررسی قرار دهید.

3. اپلیکیشن Round Health

این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا زمان دقیق مصرف داروهایتان را به خاطر بکمکد. این اپلیکیشن با داشتن زنگ یادآور باعث می شود تا بتوانید برنامه منظم از زمان مصرف داروهایتان را برنامه ریزی کنید. علاوه بر این دوز مصرفی و حتی دوره مصرف داروهای مورد نظرتان را هم می توانید در آن معین کنید تا حتی یک روز هم مصرف آن ها را از قلم نیاندازید. این اپلیکیشن در حال حاضر به طور کاملا رایگان برای عموم مردم قابل دسترسی است.

4. اپلیکیشن ViewRanger

این اپ به طور اختصاصی برای کوهنوردان طراحی شده است. شما با دانلود این برنامه می توانید مسیرهای متفاوت را امتحان کرده و به طور آفلاین برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید هم مورد استفاده قرار دهید. در حال حاضر این برنامه برای عموم مردم رایگان است.

5. اپلیکیشن Babbel

وقتی صحبت از سفرهای خارجی به میان می آید، بهترین کار این است که حداقل عبارت های ضروری که در طول سفر حتما با آن روبرو خواهیم شد را به زبان کشور مقصد بیاموزیم. این اپلیکیشن اپل واچ با روش های بسیار جالبی به شما عبارت های مورد نظر را یاد خواهد داد. با استفاده از فلش کارت های موجود در این اپ، شما به راحتی می توانید زبان مورد نظر را یاد بگیرید.

منبع: ایرنا زندگی

به "معرفی چند اپلیکیشن با کاربرد خاص برای اپل واچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند اپلیکیشن با کاربرد خاص برای اپل واچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید