مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی پرچمداران جدید آیفون تا روشهایی برای به روزرسانی آیپد

به گزارش مجله کامپیوتر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی پرچمداران جدید آیفون تا روشهایی برای به روزرسانی آیپد

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد اپل قصد دارد با محصولات جدید خود بسیاری از کاربران را که مدت ها بود منتظر تغییراتی جدید بودند غافلگیر کند. این غافلگیری جذاب شامل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از مدت ها انتظار بالاخره شاهد رونمایی از آیفون 11 هستیم. محصولی که توجه و انتظار بسیاری را به دنبال داشت. اکنون این محصول با ویژگی هایی که بیشترشان قابل انتظار بودند رونمایی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل به عنوان جایگزینی برای آیپد 9.7 اینچی خود از یک آیپد 10.2 اینچی جدید رونمایی کرد. این رونمایی اپل طی یک رویداد معمولی با تمرکز بر آیفون و اپل واچ رخ داد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گذشته از چالش های سخت افزاری که سامسونگ هنگام توسعه گلکسی فولد با آن روبرو بود، این غول فناوری باید در مورد تجربه کاربری و چگونگی دستیابی این گوشی به نرم افزارهای جدید فکر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه دیده بان کار چین خاطرنشان کرد که کارخانه های فاکسکان قانون چین را برای تولید سفارشات آیفون نقض می کنند. همانطور که احتمالا می دانید ، فاکسکان سازنده اصلی قطعات آیفون اپل است ، بنابراین بدیهی است که برخی از مسائل سال جاری آیفون و چین بر روند کاری این شرکت نیز اثرگذار بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی جدید درباره گوشی اوپو (2020) A9 منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی با ویژگی هایی بسیار جذاب همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برای به روزرسانی آیپد راههای مختلفی وجود دارد برای مثال می توانید منتظر بمانید تا آیپدتان خودش به شما هشدار دهد و می توانید به شکل دستی آیپدتان را به روزرسانی کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی ساعات گذشته، اینستاگرام و اسنپ چت در جریان یک اختلال گسترده برای هزاران کابر با مسائلی جدی رو به رو شد. به نظر می رسد این اختلال حاصل یک مشکل جدی بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی پرچمداران جدید آیفون تا روشهایی برای به روزرسانی آیپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی پرچمداران جدید آیفون تا روشهایی برای به روزرسانی آیپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید