موقعیت های زیادی در بازی داشتیم، ضعف جدی تراکتور در خط حمله

به گزارش مجله کامپیوتر، احد شیخ لاری عصر امروز دوشنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز حاضر و جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

موقعیت های زیادی در بازی داشتیم، ضعف جدی تراکتور در خط حمله

وی در این نشست خبری گفت: به ماشین سازی تبریک می گویم و این سه امتیاز مبارک آنها باشد. من در 48 ساعت گذشته فرایند رو به رشدی در تیمی که شش ماه است با آن کار می کنم را حس کردم. امیدوارم در هفته های آینده اشتباهات را به حداقل برسانیم.

شیخ لاری ابراز داشت: کاستی های زیادی در تیم وجود دارد ولی امیدواریم در هفته های آینده برطرف شوند. باختیم و من کسی هستم که از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم جبران کنیم. داشته های ما همین است. امیدوارم فوتبالی ها خودشان قضاوت کنند.

وی ادامه داد: ما توانستیم چندین موقعیت را ایجاد کنیم. قبل بازی هم بررسی کرده بودیم و در آخر هم روی نقاط ضعفمان گل خوردیم. نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم، اما فوتبال سلیقه است. امیدوارم فوتبالی ها خودشان بررسی کنند. فرصت کافی در بازی ها داریم، اما این فرصت ها چگونه است؟

شیخ لاری افزود: ماشین سازی در ضربات ایستگاهی به گل رسید. در بررسی قبل از بازی دقیقا از همین نقاطی که گل خوردیم به عنوان نقطه ضعف خود نام برده بودیم. ما در بازی دو بازیکن مصدوم خود را نداشتیم و با این حال در دقایق زیادی از بازی توانستیم به حریف فشار بیاوریم. فکر می کنم با شرایطی که داریم، تیم ما در هفته های آینده بهتر خواهد شد.

سرمربی تراکتور افزود: امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم ضعف هایی را که در خط حمله وجود دارد جبران کنیم. من هیچ آینده ای برای تیم ترسیم نکردم. من هیچ وقت برای کادر فنی نیت بدی نداشتم و سعی کردم در جهت آقای دنیزلی قدم های خوبی بردارم. آن کسانی که در روزهای سخت مسئولیت بپذیرند در اقلیت هستند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هواداران تیم، ناراحت به خانه نفرایند.

از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر دیداری حساس بین دو تیم همشهری ماشین سازی و تراکتور از ساعت 15:15 به میزبانی ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد که سبز پوشان میزبان در نهایت با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دادند.

شاهین توکلی در دقیقه 39 اولین گل تیم ماشین سازی را به ثمر رساند تا شاگردان خطیبی با خیالی آسوده تر نسبت به حریف به رختکن بفرایند. احمدرضا زنده روح بهترین گلزن ماشین سازان در این فصل در دقیقه 53 یکبار دیگر ماشین سازی را به گل رساند تا نتیجه این بازی 2 بر صفر شود.

ماشین سازی با این پیروزی 19 امتیازی شد تا جای تراکتور در رده هشتم را گرفته و از همشهری اش در جدول پیشی بگیرد.

در این بازی احد شیخ لاری به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم تراکتور را بر عهده داشت. پس از جدایی دنیزلی از تراکتور مسئولان باشگاه شیخ لاری را به عنوان سرمربی جانشین وی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موقعیت های زیادی در بازی داشتیم، ضعف جدی تراکتور در خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های زیادی در بازی داشتیم، ضعف جدی تراکتور در خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید