کاراته وان ترکیه، حضور تیم های کاتای بانوان در دیدار پایانی و رده بندی، بهمنیار حذف شد

به گزارش مجله کامپیوتر، در نخستین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ، تیم های کاتای بانوان کشورمان پیروز به حضور در دیدار نهایی و رده بندی شدند.

کاراته وان ترکیه، حضور تیم های کاتای بانوان در دیدار پایانی و رده بندی، بهمنیار حذف شد

به گزارش مجله کامپیوتر، دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان(سری آ) در سال 2019 از امروز(آدینه) با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور در استانبول ترکیه شروع شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در کاتای تیمی بانوان، تیم کشورمان با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی با کسب امتیاز 23.28 در دور نخست و 24.60 امتیاز در دور دوم به دیدار نهایی صعود کند.

تیم کشورمان روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت.

همچنین دیگر تیم کاتای بانوان ایران با ترکیب حسینی نصب، مظفری نژاد و صادقی با کسب امتیاز 23.8 و 23.28 در دورهای نخست و دوم به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی راه یافت.

بانوان کشورمان روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به مصاف تیم پرو خواهند رفت.

اما در کاتای انفرادی مردان، ابوالفضل شهرجردی در گروه 16 با کسب امتیاز 23.86 از ادامه مسابقات بازماند.

در کومیته انفرادی نیز، سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم ایران پس از فزونی 2 بر صفر در دور نخست مقابل بورسا توسان از ترکیه، در دوم نیز با نتیجه 9 بر یک از سد آنا ماریا دامولیدو از ایتالیا گذشت. نماینده کشورمان در مرحله سوم نیز در حالی که با نتیجه یک بر صفر از جانا سوکی از فیلیپین عقب بود، به دلیل هانسوکو شدن حریف خود به دور بعد راه یافت.

در دور چهارم، بهمنیار مقابل آیکا تادانو از ژاپن پس از تساوی صفر-صفر با رای داوران(هانتی) شکست خورد. حریف ژاپنی بهمنیار که قهرمانی آسیا در سال های 2015 و 2017 را در کارنامه خود داشت، در دور بعد مقابل نماینده ترکیه شکست خورد تا نماینده کشورمان از ادامه مسابقات بازبماند.

دیگر نمایندگان کشورمان نیز تا ساعاتی دیگر به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته وان ترکیه، حضور تیم های کاتای بانوان در دیدار پایانی و رده بندی، بهمنیار حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان ترکیه، حضور تیم های کاتای بانوان در دیدار پایانی و رده بندی، بهمنیار حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید