یوونتوس برای خرید هافبک جنوا 9 میلیون یورو می پردازد

به گزارش مجله کامپیوتر، بانوی پیر در آستانه عقد قرارداد با بازیکن ایتالیایی قرار گرفته است که طی فصل جاری در خط میانی تیم فوتبال جنوا عملکرد خوبی داشته است.

یوونتوس برای خرید هافبک جنوا 9 میلیون یورو می پردازد

به گزارش مجله کامپیوتر، چندین منبع خبری در ایتالیا اعلام کردند که باشگاه یوونتوس در آستانه عقد قراردادی 9 میلیون یورویی با نیکولو رووِلا هافبک میانی ایتالیایی تیم فوتبال جنوا قرار گرفته است.

این بازیکن 19 ساله تا سرانجام فصل جاری با جنوا قرارداد دارد اما یوونتوسی ها می خواهند او را در بازار ژانویه با پرداخت 9 میلیون یورو بخرند و اجازه دهند که تا سرانجام فصل به بازی در تیم فعلی اش ادامه دهد.

یوونتوس در نظر دارد به عنوان بخشی از رقم خرید این نوجوان ایتالیایی معاوضه بازیکن انجام دهد و مانولو پورتانووا هافبک 20 ساله خود را به جنوایی ها بدهد.

روولا که در ابتدای ماه دسامبر 19 ساله شد، در این فصل 9 بار در سری A به میدان رفته است. سبک بازی او مشابه لوکا مودریچ هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید است و بعضی رسانه ها نیز او را با رودریگو بنتانکور، هافبک اروگوئه ای فعلی یوونتوس مقایسه می نمایند. یکی از نکات قابل توجه درباره این بازیکن، توانایی اش برای زدن ضربات ایستگاهی است که سبب شد در همان دومین بازی خود در ترکیب اصلی جنوا مسئولیت زدن این ضربات به او سپرده گردد.

روولا که دو بازی برای تیم زیر 21 ساله ایتالیا انجام داده، سابقه بازی در تیم های زیر 17، زیر 18 و زیر 19 سال این کشور را هم دارد. او با تیم زیر 17 ساله های ایتالیا به فینال جام ملت های اروپا رسید و بعد از آن به کاپیتان تیم زیر 19 ساله های این تیم تبدیل شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی مجله کامپیوتر بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مجله کامپیوتر بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس برای خرید هافبک جنوا 9 میلیون یورو می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس برای خرید هافبک جنوا 9 میلیون یورو می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید