اجرای آزمایشی کلاس آنلاین در شاد، ادامه فعالیت شاد در پساکرونا

به گزارش مجله کامپیوتر، مدیر فنی شبکه شاد با اشاره به افزوده شدن قابلیت کلاس آنلاین به شبکه شاد گفت: در حال حاضر قابلیت کلاس آنلاین به طور آزمایشی در شاد در حال استفاده است و 5000 دانش آموز از آن استفاده می نمایند. این قابلیت، در دست بهینه سازی است و با برطرف مسائل می توان تعداد مدارس تحت پوشش را بالا برد.

اجرای آزمایشی کلاس آنلاین در شاد، ادامه فعالیت شاد در پساکرونا

علی کاظم زاده در گفت وگو با مجله کامپیوتر، با بیان اینکه از اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور، شبکه شاد راه اندازی شده و در کنار آموزش های حضوری به پیشبرد و تکمیل آموزش در مدارس یاری می نماید اظهار کرد: شبکه شاد به عنوان بستری ایمن و مطمئن برای دانش آموزان، مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: شبکه شاد، به عنوان بزرگترین اپلیکیشن آموزشی در کشور و بعلاوه بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی در شهریورماه امسال، در دوران پساکرونا نیز همچنان پایدار خواهد بود و به عنوان بازوی آموزش مجازی در کشور ادامه فعالیت می دهد.

مدیر فنی شبکه شاد با اشاره به چالش ها و مسائل معلمان و دانش آموزان برای حضور در شاد گفت: مسائل شاد یا به اینترنت بازمی گردد که در بعضی منطقه ها کشور که اینترنت ضعیف تر است، مسائل بیشتری مشاهده می گردد و یا به خود اپلیکیشن شاد برمی گردد که همیشه برای کاهش مسائل در تلاشیم. این مسائل به ویژه در زمانی هایی که فشار روی شبکه بالاست بیشتر می گردد که سعی می کنیم با افزایش سرورها، از این مسائل بکاهیم.

وی درباره ایجاد قابلیت کلاس آنلاین در شاد نیز شرح داد و اظهار کرد: کلاس آنلاین، از جمله قابلیت های جدیدی است که اخیرا به شبکه شاد افزوده شده و این امکان را به معلمان می دهد که بتوانند به صورت تصویری و همزمان با دانش آموزان گفت وگو داشته باشند.

کاظم زاده افزود: در حال حاضر قابلیت کلاس آنلاین به طور آزمایشی در شاد در حال استفاده است و 5000 دانش آموز از آن استفاده می نمایند. این قابلیت، در دست بهینه سازی است و با برطرف مسائل می توان تعداد مدارس تحت پوشش را بالابرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای آزمایشی کلاس آنلاین در شاد، ادامه فعالیت شاد در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای آزمایشی کلاس آنلاین در شاد، ادامه فعالیت شاد در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید