اختصاص 500 میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار

به گزارش مجله کامپیوتر، مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: 500 میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مرکز نگهداری معلولان بیجار اختصاص یافت.

اختصاص 500 میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار

به گزارش خبرنگار گروه استان های مجله کامپیوتر از سنندج،قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان در جریان بازدید جمعی از مسئولان استان از مرکز نگهداری معلولان شهرستان بیجار اظهار کرد: با مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان 500 میلیون تومان به حساب بهزیستی استان واریز شد تا در راستای فعالیت مرکز نگهداری از معلولان بیجار هزینه گردد.

قریشی آمادگی بهزیستی را برای حمایت و پشتیبانی از طرح ها و برنامه های هیات مدیره مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان ذهنی بیان کرد.

در این بازدید مقرر شد به وسیله کارشناسان نظام مهندسی، ساختمان معلولان به لحاظ فنی آنالیز و برای افزایش یک طبقه با سبکسازی سازه اقدامات لازم صورت گیرد و درصورت امکان فنی و مهندسی هزینه آن تامین اعتبار گردد.

بعلاوه در این بازدید مصوب شد مجوز مرکز تازه نگهداری معلولان بالای 15 سال به وسیله مراجع ذیربط صادر گردد و اولویت اول در همین مرکز با افزایش طبقه و استفاده از طبقه همکف تجاری و اولویت دوم با تامین زمین به وسیله اوقاف و هزینه اجرا به وسیله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره بهزیستی انجام گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 500 میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 500 میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید