از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه چاره استفاده کرده ایم

به گزارش مجله کامپیوتر، میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه حل استفاده کرده ایم.

از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه چاره استفاده کرده ایم

نخستین مراسم توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مشاوران و معاون گردشگری و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق برگزار گشت.

احمد خورشید سوار، مشاور وزیر میراث فرهنگی در امور فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه از روز اول نگاه وزارتخانه به حوزه دانش بنیان حمایتی بود، اضافه کرد: ما خودمان را نه در نقش متصدی بلکه رگولاتور و در راستای تسهیل راستا دیده ایم.

او با اشاره به احصای نظام مسائل مربوط به حوزه دانش بنیان ادامه داد: در این راستا از مشاوره های شرکت های دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راهکار استفاده کرده ایم.

خورشید سوار در خاتمه ابراز امیدواری کرد که حوزه دانش بنیان منجر به توسعه سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شود.

منبع: همگردی

به "از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه چاره استفاده کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه چاره استفاده کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید