افزایش سرمایه 233 درصدی یک شرکت بورسی

به گزارش مجله کامپیوتر، در میانه معاملات روز بازار سرمایه در هفته اول اسفند ماه، سه نماد بورسی اطلاعیه هایی را در مورد افزایش سرمایه در سایت کدال منتشر کردند.

افزایش سرمایه 233 درصدی یک شرکت بورسی

میدکو

شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با نماد میدکو خبر از پیشنهاد افزایش سرمایه 233 درصدی داد.

بر اساس گزارش میدکو در سایت کدال، قرار است سرمایه شرکت از مبلغ شش هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سررسید شده سهامداران و آورده نقدی برسد. علت این موضوع نیز اصلاح ساختار مالی است.

وسپهر

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با نماد وسپهر قرار است افزایش 150 درصدی از محل مطالبات سررسید شده سهامداران و آورده نقدی بدهد.

گزارش این شرکت در سایت کدال نشان می دهد که سرمایه وسپهر از مبلغ سه هزار میلیارد تومان به مبلغ 7.5 هزار میلیارد تومان می رسد. علت این افزایش سرمایه جبران مخارج اجرا شده بابت سرمایه گذاری های صورت گرفته و اصلاح ساختار مالی است.

ومعلم

شرکت بیمه معلم با نماد ومعلم در اطلاعیه ای نو در سایت کدال گفت که هیات مدیره تصمیم افزایش سرمایه 79 درصدی دارند.

ومعلم قصد افزایش سرمایه از مبلغ 419.4 میلیارد تومان به 750 میلیارد تومان از محل مطالبات سررسید شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته دارد.

این افزایش به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری که شش بهمن ماه به تصویب هیات مدیره رسید، به منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

آخرین اخبار مربوط به افزایش سرمایه ها در صفحه نمادهای بورسی مجله کامپیوتر بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "افزایش سرمایه 233 درصدی یک شرکت بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرمایه 233 درصدی یک شرکت بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید