انفجار جدید در اقتصادی دو کشته بر جا گذاشت

به گزارش مجله کامپیوتر، انفجار جدید در مناطق مرکزی جمهوری اقتصادی به کشته و مجروح شدن چند پرسنل نظامی منجر شد.

انفجار جدید در اقتصادی دو کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل مجله کامپیوتر، ارتش اقتصادی روز یکشنبه گفت که در انفجاری تازه در منطقه ای در مرکز این کشور دست کم دو نظامی کشته و شش نفر نیز زخمی شدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ارتش اقتصادی به جزئیات بیشتری از این حادثه و مسببان آن هیچ اشاره ای نکرده است.

بنابر اعلام مقام های دولتی در اقتصادی، به دنبال بمبگذاری روز آدینه در این کشور نیز که در یک مقر نظامی رخ داد، دستکم 53 نظامی و یک غیرنظامی کشته و تعداد زیادی هم زخمی شده اند. در میان کشته ها، نام یک نظامی فرانسوی هم دیده می گردد.

روز گذشته کاخ الیزه کشته شدن نظامی خود در این حادثه را تایید کرد.کاخ الیزه در بیانیه ای گفت که یک نظامی فرانسوی صبح آدینه به دلیل انفجار نزدیک خودروی زرهی که وی سوار آن بود، کشته شد.گروه تروریستی داعش روز شنبه با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله مرگبار اخیر به گروهی از نظامیان در شمال شرق اقتصادی را بر عهده گرفت. (جزئیات بیشتر)

اقتصادی کشوری محصور در خشکی در غرب آفریقا و یکی از فقیرترین کشورهای دنیا است.مناطق مرکزی و شاقتصادی اقتصادی از سال 2012 شاهد حملات تروریستی مکرر گروه های جدایی طلب و افراط گرایان وابسته به القاعده و داعش بوده است. با گذشت چندین سال از شروع این ناآرامی ها، کنترل بخش هایی از این مناطق هنوز از دست دولت خارج است.

هرچند داعش در منطقه غرب آسیا به شدت تضعیف شده، اما هسته های وابسته به این گروه در دیگر مناطق از جمله آفریقا و آسیای شرق و جنوب شرقی، همچنان به انجام عملیات های تروریستی ادامه می دهند. سرویس های اطلاعاتی غربی هشدار داده اند که دامنه عملیات های این گروه می تواند بار دیگر به اروپا نیز گسترش یابد.

انتهای پیغام/ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "انفجار جدید در اقتصادی دو کشته بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار جدید در اقتصادی دو کشته بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید