اولیایی: مجمع فدراسیون فوتبال باید به برنامه رای دهد نه اشخاص

به گزارش مجله کامپیوتر، مدیر اسبق باشگاه فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد باید صندلی فوتبال و ورزش معین گردد.

اولیایی: مجمع فدراسیون فوتبال باید به برنامه رای دهد نه اشخاص

محمد کاظم اولیایی در گفت وگو با مجله کامپیوتر در مورد شرایط فدراسیون فوتبال و انتخابات پیش رو اظهار کرد: نه تنها فدراسیون بلکه ساختار ورزش دچار مشکل است چون صندلی ورزش هنوز مشخص نشده است. در سال های دور ورزش در دل دولت تعریف شده بود، حالا ما نه تنها به آن فرایند ادامه داده ایم بلکه ورزش را بیشتر دولتی نموده ایم. اگر این مهم تعریف نشود در سال های آینده دچار مشکل خواهیم بود.

وی در ادامه در مورد تاثیر ورود افراد جدید در حوزه مدیریت فوتبال گفت: برای بهتر شدن اوضاع ابزارها و لوازم زیادی ضروری است و صرفا سابقه فوتبالی یا اشتغال در فوتبال کافی نیست. مشکل ما عدم پذیرش مسئولیت است و باید امیدوار باشیم تیمی سر کار بیاید که مدیریت را بشناسد و با استفاده از خرد جمعی و برنامه ریزی درست بتواند شرایط را بهبود بخشد.

اولیایی در ادامه اضافه نمود: پیشنهاد من تشکیل تیم توانمند و همه جانبه است. برای اداره فوتبال باید از تخصص های مختلف استفاده کرد. در مجمع فدراسیون فوتبال باید برنامه مدیران مورد رای اعضا قرار گیرد نه شخصیت آنها.

او در سرانجام به نقش دولت و مجلس در ورزش و فوتبال پرداخت و گفت: دولت و به خصوص مجلس باید نقش شان را به درستی ایفا نمایند. ما همچنان در اساسنامه جدید فدراسیون مشکلاتی داریم. هنوز نمی دانیم فوتبال چیست؟ فوتبال دولتی است یا خصوصی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولیایی: مجمع فدراسیون فوتبال باید به برنامه رای دهد نه اشخاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: مجمع فدراسیون فوتبال باید به برنامه رای دهد نه اشخاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید