ایران 2 ، بلژیک 3، کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد

به گزارش مجله کامپیوتر، تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان مقابل بلژیک مغلوب گردید.

ایران 2 ، بلژیک 3، کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد

به گزارش مجله کامپیوتر، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از امروز (پنج شنبه) با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها به مصاف تیم ملی والیبال بلژیک رفت و با نتیجه 3 بر 2 باخت.

تیم ملی والیبال ایران در ست اول و دوم به ترتیب با نتایج 20 بر 25 و 23 بر 25 بازی را به حریف واگذار کرد. شکست والیبال ایران در ست دوم این رقابت درحالی بود که شاگردان عطایی پیروز نشدند از رجحان امتیازی خود استفاده کنند.

جوانان والیبال ایران در ست سوم و چهارم با نتایج مشابه 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا سرنوشت این رقابت به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم این مسابقه بلژیک تیم برتر میدان بود و با نتیجه 15 بر 8 به پیروزی رسید تا ایران با نتیجه 3 بر 2 در اولین بازی خود شکست بخورد.

سینا نیک پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی و عبدالمختار بوش ملی پوشان ایران مقابل بلژیک بودند.

در سرانجام این بازی، امیرحسین توخته با کسب 23 امتیاز نام بهترین امتیاز آور تیم ملی والیبال ایران را کسب کرد، همچنین سینا نیک پور با کسب 15 امتیاز، دومین بازیکن برتر ایران شناخته شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایران 2 ، بلژیک 3، کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 2 ، بلژیک 3، کامبک جوانان والیبال ایران کامل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید