بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می نماید

به گزارش مجله کامپیوتر، باشگاه بارسلونا با توجه به ضرر و زیان ناشی از لغو بازی ها به خاطر کرونا تصمیم به کم کردن حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه گرفت.

بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می نماید

به گزارش ایسنا و به نقل از العین، انتشار ویروس کرونا در سراسر دنیا دنیای ورزش به ویژه فوتبال را متحمل ضرر و زیان زیادی کرد. لیگ های معتبر اروپایی از جمله لالیگا برگزار نمی شوند و باشگاه ها با توجه به اینکه هیچ درآمدی ندارند در تامین منابع اقتصادی خود و پرداخت حقوق های نجومی به بازیکنان به مشکل برخورده اند.

باشگاه بارسلونا در اطلاعیه ای اعلام نمود که به خاطر لغو بازی ها تصمیم به کم کردن حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه گرفته است.

پیش از این برخی از رسانه ها نوشتند که بازیکنان بارسلونا با وجود مشکلاتی که این باشگاه به خاطر کرونا دارد با کم شدن حقوق های خود مخالف هستند و باید دید که با این اقدام باشگاه چه واکنشی نشان خواهند داد.

روزنامه آس اسپانیا نوشت که باشگاه بارسلونا به خاطر متوقف شدن فعالیت ورزشی در سراسر دنیا متحمل زیان سرسام آوری شده است. موزه باشگاه تعطیل شده و سفرهای ترویجی برگزار نمی گردد و باشگاه درآمدی به وسیله تبلیغات و فروش بلیت به دست نمی آورد و این باعث شده میلیون ها دلار زیان به باشگاه وارد گردد و در این صورت پرداخت حقوق بازیکنان هم غیرممکن می گردد و باشگاه مجبور به کم کردن حقوق آنها می گردد.

منبع: عصر ایران

به "بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید