خبرنگاران حمایت مالی کریس رونالدو از بیمارستان ها برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - کریستیانو رونالدو فوتبالیست سرشناس پرتغالی جهان دو بیمارستان دایر در پرتغال را برای مبارزه با کرونا تامین مالی می کند.

خبرنگاران حمایت مالی کریس رونالدو از بیمارستان ها برای مقابله با کرونا

به گزارش کانال ورزشی آمریکایی ای. اس. پی. ان، مرکز بیمارستان دانشگاه شمال لیسبون روز چهارشنبه با اعلام این خبر یادآور شد که رونالدو کمک های مالی خود را در اختیار دو بیمارستان در لیسبون (پایتخت) و شهر پورتو پرتغال قرار می دهد.

رونالدو و خورخه مندس مدیر برنامه وی همچنین دو بخش مراقبت با ظرفیت هر یک 10 تخت به این تاسیسات بیمارستانی می افزایند و تجهیزات لازم پزشکی را برای آن فراهم می کنند.

رونالدو ستاره 35 ساله باشگاه یوونتوس پس از ابتلای چند تن از هم تیمانش به کرونا، خود را قرنطینه کرده است.

وی در عین حال با فعالیت در شبکه های اجتماعی از هواداران خود خواسته است به توصیه های سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با کرونا عمل کنند.

چندی پیش نیز نشریه مارکا نوشت رونالدود قصد دارد تا به منظور کمک به مقابله با ویروس کرونا، تمامی هتل های خود را در پرتغال به بیمارستان و مراکز درمانی تبدیل کند.

این نشریه در گزارش خود آورد که مرد پرتغالی برای کمک به مردم کشورش در مبارزه با کرونا، هتل های با برند CR7 خود را به بیمارستان موقت تبدیل خواهد کرد.

ویروس کرونا از چین شایع شد و سپس به سراسر جهان سرایت کرد. این بیماری، اکنون اروپا و آمریکای شمالی را بیش از دیگر نقاط جهان آلوده کرده است.

براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، 2 هزار و 60 نفر در پرتغال به کرونا مبتلا و 23 تن جان باخته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حمایت مالی کریس رونالدو از بیمارستان ها برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت مالی کریس رونالدو از بیمارستان ها برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید