بازدید عبدالمهدی از محل انفجار انبار مهمات در جنوب بغداد

به گزارش مجله کامپیوتر، نخست وزیر عراق امروز به همراه وزیر کشور و دو فرمانده الحشد الشعبی از محل انفجار انبار مهمات در جنوب بغداد بازدید کردند.

بازدید عبدالمهدی از محل انفجار انبار مهمات در جنوب بغداد

به گزارش گروه بین الملل مجله کامپیوتر، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق امروز (سه شنبه) به همراه وزیر کشور و دو فرمانده الحشد الشعبی، به محل وقوع انفجار دیروز در اردوگاه الصقر واقع در جنوب بغداد رفته و از آن بازدید به عمل آوردند.

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای گفت که عبدالمهدی با بازدید از محل انفجار دیروز انبار مهمات در جنوب بغداد، از نزدیک در جریان واقعیت حادثه قرار گرفت و گزارش های اولیه مربوط به این انفجار را دریافت کرد.

به گزارش وبگاه خبری الوحده، در ادامه بیانیه آمده است: عبدالمهدی دستور داد تا خسارت لازم به خانواده شهروند عراقی که بر اثر اصابت ترکش های ناشی از وقوع انفجار به شهادت رسید، پرداخته شود.

دفتر نخست وزیری عراق تاکید کرد که دستور مقتضی برای ادامه تحقیقات درباره دلایل وقوع این حادثه و انجام اقدامات لازم برای سلامت همه اردوگاه ها و انبارهای مهمات نیروهای مسلح به منظور جلوگیری از تکرار چنین حادثه تاسف باری صادر شده است.

در این بیانیه همچنین آمده که آقای عبدالمهدی از تلاش نیروهای مسلح، پلیس فدرال و الحشد الشعبی برای اطفای حریق انبار مهمات که تا بامداد امروز ادامه داشته، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهی عملیات بغداد گفته که روز دوشنبه انبار مهمات اردوگاه الصقر متعلق به سازمان الحشد الشعبی منفجر شد که به دنبال آن یک نفر کشته و 29 نفر زخمی شدند(جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "بازدید عبدالمهدی از محل انفجار انبار مهمات در جنوب بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید عبدالمهدی از محل انفجار انبار مهمات در جنوب بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید