اخبار سیاسی

هدیه گردشگری تایلند به کدام کشورها تعلق گرفت؟

سرتا تاویسین، نخست وزیر تایلند روز آدینه (16 فوریه) گفت که دولت این کشور میخواهد سفر بدون ویزا را به شهروندان چندین کشور دیگر ارائه دهد.

29 بهمن 1402

برترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها کدام است؟

برترین کشور برای مهاجرت، علاوه بر اهداف تعیین شده، در هزینه های زندگی و اقامت در کشور مقصد، موثر است؛ بنابراین مهاجران برای انتخاب برترین کشور، در پی گزینه ای ایده آل خواهند بود.

20 مهر 1402

نامه بیش از 100 مقام سابق دنیا به بایدن درباره ایران

بیش از صد تن از مقامات سابق دنیا با امضای نامه ای به رئیس جمهور آمریکا از راهبرد او نسبت به ایران انتقاد کردند.

4 خرداد 1402

ناشران استانی در نمایشگاه کتاب تهران باید به خوبی دیده شوند، نمایشگاه مجازی فرصتی قابل توجه برای ناشران

رضا شجیعی همزمان با نزدیک تر شدن به برپایی نمایشگاه کتاب 1402در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب امری مثبت و فرصت مناسبی است برای همه علاقه مندان، دانشجویان و کسانی که با کتاب سر و کار دارند.

17 اردیبهشت 1402

وزیر ارتباطات: برطرف بعضی اختلالات آنتن دهی از اراده وزارت ارتباطات خارج است

بنده شخصاً این مورد را آنالیز کردم و متوجه شدم که اهالی محل به اپراتور ها اجازه نصب آنتن های BTS و تجهیزات را نمی دهند لذا اینگونه از موارد نیازمند پیگیری از سوی خودِ افراد است به گونه ای که یکی از مالکین را راضی نمایند تا اجازه نصب تجهیزات داده گردد....

4 اردیبهشت 1402

تعرفه تلفن همراه تغییر می نماید؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین اظهارنظرهای خود گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه اتخاذ نشده است.

18 فروردین 1402

جزئیات طرح اصلاح قانون نظام وظیفه

شهریار حیدری با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه با هماهنگی ستاد کل نیرو های مسلح در حال بررسی هستیم تا بتوانیم در مورد شیوه سربازی تجدیدنظر انجام دهیم، گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی...

26 اسفند 1401

اولیانوف: آمریکایی ها به زودی به میز مذاکرات با ایران باز نمی گردند

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین عدم صدور قطعنامه ای علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را گامی مثبت توصیف کرد و گفت که سفر اخیر رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی به تهران دریچه حل و فصل بعضی مسائل را...

18 اسفند 1401

روایت معاون وزیر ورزش و جوانان درباره آنچه در قطر می گذر د

سینا کلهر، معاون وزیر ورزش و جوانان که این روزها در قطر حضور دارد شرایط حاکم بر کشور میزبان جام جهانی را به شرح زیر روایت کرده است.

7 آذر 1401

راه اندازی سامانه تاکسی هوشمند رسا و سپند در قم

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از راه اندازی سامانه های تاکسی هوشمند رسا و سپند به عنوان جایگزین مطمئنی برای تاکسی های اینترنتی خبر داد.

10 آبان 1401

علت تکمیل نشدن پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در برنامه ششم چیست؟

با وجود اهمیت اجرای پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در جلوگیری از سیل، اما سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبار به این طرح ها کوتاهی می نماید.

29 مهر 1401

آنالیز برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

کمیسیون اجتماعی مجلس در هفته جاری برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار خود دارد.

29 شهریور 1401

می توانیم به میزان نفت صادرات در عرصه فناوری داشته باشیم

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات با اشاره به توسعه و توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان گفت که می توانیم به مقدار نفت صادرات در عرصه فناوری داشته باشیم و معضل بیکاری را حل کنیم.

8 شهریور 1401

ایجاد 40 مزرعه کشاورزی الگوی نوآوری در کشور تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر سید مجتبی خیام نکویی در مراسم رونمایی از دو دستاورد پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در زمینه فراوری کیت پژوهشگاه با گرامیداشت هفته دولت، گفت: برای مردمی کردن تحقیقات کشاورزی باید تمام ظرفیت...

7 شهریور 1401

نخست وزیر فنلاند عذرخواهی کرد

سانا مارین، نخست وزیر فنلاند چند روز پس از انتشار ویدئویی از وی در حال پایکوبی مجبور شد به علت عکس های نامناسب دو مهمان در مقر رسمی اقامت خود عذرخواهی کند.

4 شهریور 1401

خودورسازان خارجی زیر تیغ لایحه نو مالیاتی 430 میلیارد دلاری کنگره آمریکاایلان ماسک: دولت بایدن از سر راه کنار برود

مقامات اتحادیه اروپا و کره جنوبی ضمن ابراز نگرانی درخصوص طرح تازه مالیاتی آمریکا بر خودروهای برقی، آن را ناقض قوانین سازمان تجارت جهانی دانستند.

23 مرداد 1401

چرا مدیریت بازیافت و تفکیک زباله در شرکت ها اهمیت دارد و چگونه باید انجام گردد؟

بر اساس مطالعه اخیر Science Advance از زمان اختراع پلاستیک در سال 1907، 8.3 میلیارد تن پلاستیک بکر (غیر بازیافتی) فراوری شده است و 79 درصد آن در مراکز جمع آوری زباله انباشته شده است و از این میان فقط 9 درصد زباله ها بازیافت شده است. اگر فرایند فعلی فراوری زباله و مدیریت...

9 مرداد 1401

متقاضیان مسکن دولتی بر سر دو راهی

بعضی از متقاضیان مسکن دولتی وارد مرحله ثبت نام حضوری شده اند، اما در این مراجعه حضوری با نبود اطلاعات و یک تعهدنامه پرریسک از سوی ثبت نام کنندگان غافل گیر شده اند. عدم اطلاع رسانی در مورد جزئیات مسکن دولتی موجب شده که آنها در برزخ تکمیل فرایند ثبت نام...

7 مرداد 1401

از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه چاره استفاده کرده ایم

میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، از مشاوره های شرکتهای دانش بنیان فعال برای باز کردن گره ها و ارائه راه حل استفاده کرده ایم.

3 مرداد 1401

انتقال نسخه های اصلی مکتب اول و دوم نگارگری به موزه هنر مکتب تبریز تا شهریور

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، انتقال نسخه های اصلی مکتب اول و دوم نگارگری به موزه هنر مکتب تبریز تا شهریور صورت می گیرد.

29 تیر 1401
تعداد: (239)