باشگاه مولودیه الجزایر: در عراق بازی نمی کنیم

به گزارش مجله کامپیوتر، شرایط کشور عراق طی هفته های اخیر باعث لغو و تعویق مسابقات ورزشی مختلف شده است. در حالی که قرار بود تیم های نیروی هوایی عراق و مولودیه الجزایر در چارچوب جام باشگاه های عربی ملک محمد السادس در عراق به مصاف هم بروند، به خاطر همین اعتراضات این مسابقه لغو شد و به تعویق افتاد. هرچند که هفتم نوامبر تاریخ جدید این مسابقه اعلام شده اما فواد صخری رئیس باشگاه مولودیه بیان کرد که این مسابقه باید خارج از کشور عراق برگزار گردد.

باشگاه مولودیه الجزایر: در عراق بازی نمی کنیم

صخری گفت: اوضاع امنیتی در عراق به ما اجازه نمی دهد که در این کشور بازی کنیم. حتی سفیر الجزایر در عراق به ما تاکید نمود که شرایط ناپایدار است بخصوص در شهر بصره.

در حال حاضر باشگاه مولودیه در حال رایزنی برای تغییر محل برگزاری این مسابقه به یک کشور عربی دیگر است.

تغییر محل این مسابقه می تواند کار فدراسیون فوتبال ایران را برای دیدار با عراق راحت تر کند. طبق برنامه از پیش معین شده، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر باید روز 23 آبان در بصره به مصاف هم بروند اما شرایط امنیتی عراق، این مسابقه را در ابهام قرار داده است.

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا که قرار بود به میزبانی عراق برگزار گردد را لغو کرد.

به نظر می رسد با انتقال بازی مولودیه الجزایر و نیروی هوایی عراق به یک کشور دیگر و همچنین با توجه به لغو مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا، فدراسیون فوتبال ایران برای اقناع AFC و انتقال بازی به یک کشور دیگر کار سختی نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه مولودیه الجزایر: در عراق بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مولودیه الجزایر: در عراق بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید