بعضی با هدف آسیب به واترپلو در پی ضربه به رئیس فدراسیون هستند

به گزارش مجله کامپیوتر، محسن رضوانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور سرمربی تیم ملی واترپلو در تیم باشگاهی المپیاکوس گفت: چیریچ مشکل خانوادگی پیدا نموده است. پدرش فوت کرد و مادرش نیز بیمار شده است. او برای واترپلو ایران زحمات زیادی کشیده و کلاس واترپلومان را تغییر داد. به همین علت با او موافقت کردیم که در این شرایط در یک تیم باشگاهی نزدیک به محل زندگی اش فعالیت کند.

بعضی با هدف آسیب به واترپلو در پی ضربه به رئیس فدراسیون هستند

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: این امری طبیعی است که سرمربی تیم ملی در تیم باشگاهی نیز فعالیت داشته باشد. پیش قراردادش را با تیم المپیاکوس امضا نموده. او تمرینات تیم ملی را رصد می نماید و قبل از بازی های آسیایی در تهران حاضر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطع همکاری چیریچ با واترپلو ایران وجود دارد؟ گفت: خیر. چنین چیزی وجود ندارد. بعضی تمایل دارند با ضربه زدن به واترپلو در حقیقت به رئیس فدراسیون ضربه وارد نمایند. در واقع اینها ایرانی نیستند. چیریچ مرد است. دغدغه او نیز حضور در بازی های آسیایی همراه تیم ایران است تا بتواند نتایج مطلوبش را به دست آورد. دنبال این هستیم تا همراه با چیریچ در بازی های آسیایی یک پله ارتقا پیدا کنیم.

رضوانی درباره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات جهانی واترپلو نیز گفت: فینا هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام ننموده است اما با توجه به اتفاقاتی که در قزاقستان افتاده 7 کشور حاضر در رقابت تضمین دولتی درخواست نموده اند. قطعاً این رقابت ها به تعویق خواهد افتاد. هنوز تکلیف میزبانی معین نیست.

رئیس فدراسیون شنا درباره کناره گیری محسن سمیع زاده از سمت مدیر تیم های ملی شنا گفت: سمیع زاده هم دوره با دوست من است. کمی خسته است. صحبتی با من داشت. کمی به او فرصت داده ایم تا کارهایش انجام دهد. قطعاً او در کنار شنا باقی خواهد ماند. مربیان خوبی داریم اما پست سمیع زاده علاوه بر مسائل فنی بحث مدیریتی نیز مطرح است. فعلاً تصمیم نهایی خود را نگرفته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بعضی با هدف آسیب به واترپلو در پی ضربه به رئیس فدراسیون هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی با هدف آسیب به واترپلو در پی ضربه به رئیس فدراسیون هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید