برگزاری اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای با آلمان

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، فرج اله طالبی گفت: اولین کارگاه یک روزه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال در اجرای تفاهم نامه منعقد شده در زمینه انتقال فناوری های نوین سرمایشی، تهویه و پمپ های حرارتی در اسفندماه برگزار می گردد.

برگزاری اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای با آلمان

وی گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای با همکاری موسسه آموزش مشاغل آلمان واقع در دورتموند (GBB)، مرکز اطلاعات فناوری انرژی تهویه و سرمایش (IKKE) مستقر در دویسبورگ و انستیتو طراحی مشاغل نوآور (FIAP) مستقر درکلزنگرشن اولین کارگاه مشترک را با حضور نمایندگان شرکت های مذکور و تدریس پرفسور کارستن بیرمان 7 اسفند 97 در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد نمود.

مدیر کل امور بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد:در این دوره 30 نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تخصص های مکانیک و الکترونیک در یک فرایند جامع جهت حضور در این دوره انتخاب شدند و قرار است 15 نفر از اساتید برتر جهت شرکت در دوره آموزشی 14 روزه که شهریورماه 98 در کشور آلمان برگزار می گردد شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: این همکاری علمی بین المللی در چهارچوب پروژه جهانی CC-Iran و با حمایت اقتصادی کامل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای با آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای با آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید