برترین هتل های شمال ایران کدامند؟

به گزارش مجله کامپیوتر، همه چیز شمال به دل می نشیند، از طبیعتش گرفته تا بازارها و غذاها و مردم و حتی هتل هایش. ممکن است بگویید چرا باید هتل برویم تا وقتی ویلا هست. اما در شمال هتل هایی وجود دارند که امکاناتی فراتر از یک ویلا را در اختیارتان قرار می دهند و خودشان می توانند یک جاذبه توریستی باشند. از این گذشته باتوجه به اینکه در بعضی از مواقع سال مثل تابستان و نوروز، تعداد مسافران شمال گاهی از مرز یک میلیون نفر می گذرد، همواره نمی توان روی گرفتن خانه و ویلا حساب کرد و باید راه هتل را در پیش گرفت. بعضی هم دوست دارند روزهای ویژه زندگی شان مثل ماه عسل یا تولد عزیزی را در یک هتل خاص بگذرانند. به این دلایل ما در اینجا تعدادی از برترین هتل های شمال ایران را معرفی نموده ایم.

برترین هتل های شمال ایران کدامند؟

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان که قدیم ها اسمش هایت بوده، نزدیک 50 سالش است و وقتی در هتل قدم می زنید متوجه اصالتش هم می شوید، چون برخی قسمت ها مثل رستوران را به حال سابقش گذاشته اند. در سایت هتل پارسیان خزر نوشته : نمایی منحصر به فرد از جنگل و دریا با هم و باید به آن باشکوه و حیرت آور را هم اضافه نمود. 174 اتاق هتل، در بال غربی و شرقی اش قرار گرفته اند و اتاق های بال غربی نونوار تر از بال شرقی اند. در تراس اتاقها که بایستید دریا و موج هایش خودنمایی می نماید و هروقت که بخواهید می توانید در ساحل باشید ، با دوچرخه دوری در اطراف هتل بزنید و 5 دقیقه که با ماشین از هتل دور شوید به تله کابین نمک آبرود برسید.

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس: ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با سرگرمی های آبی شامل قایق موتوری، پدالو، چتر پاراسل، جت اسکی و …، سالن کنفرانس، خشک شویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، 3 رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، جهت پیاده روی، پارک بچه ها، گیم نت و تالارهای چند منظوره.

قیمت : اتاق یک تخته رو به جنگل شبی 360 هزار تومان

هتل بام سبز رامسر

700 متر ارتفاع از سطح دریا و ماندن در کلبه های جنگلی که برای رسیدن به آنها باید سوار تله کابین شوید و وقتی روی تراس بایستید، دریا و آسمان یکی شده اند، هتل بام سبز رامسر را جزو مجذوب کننده ترین هتل های ایران قرار می دهد. هتل بام سبز دو سایت دارد. در سایت شمالی اش کلبه ها و سوئیت ها قرار گرفته اند و در سایت پایینی رستوران و چندین کافه و مجموعه سرگرمیی و واحدهای تجاری جا خوش نموده اند. شما بسته به سلیقه تان می توانید ماندن در اتاق های متنوع را انتخاب و برای رفت و آمد بین کلبه ها و ساختمان اصلی، روی ماشین های محوطه حساب کنید.

امکانات : شهربازی، رستوران و کافی شاپ، جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و ماساژ

قیمت: سوئیت یک خوابه دو تخته 350 هزار تومان

هتل سالار دره ساری

تلفیق رودخانه و جنگل در کنار یک هتل تصویری خواستنی را می سازد و هتل سالارده با وجود این ویژگی یکی از برترین هتل های شمال ایران به شمار میرود. 2 هکتار فضای سبز و منظره اتاق های هتل که به این فضا باز میگردد، سالارده را مثل یک اقامتگاه اعیانی درآورده، به طوری که هر وقت پنجره اتاق تان را باز کنید، تازگی و بوی چوب و زمین باران خورده نصیبتان می گردد. هتل سالارده در 12 کیلومتری جنوب ساری قرار گرفته.

امکانات : سفره خانه سنتی، اتاق بازی، رستوران و سالن همایش با امکانات تصویربرداری، استخر و سونا، سرویس به مرکز شهر

قیمت اتاق یک تخته این هتل 199 هزار تومان است.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

برای عاشقان ویلا گرفتن در شمال هتل آپارتمان ویستا هم میتواند یکی از انتخاب ها باشد، چراکه اولین هتل ویلای کشور است. ویلاهای این هتل همگی حیاط، بالکن و استخر اختصاصی دارند و استخر روباز هتل که امکان شنا در فصل های مختلف را فراهم می نماید، هتل وستا را متفاوت از بقیه رقبا می نماید. دو رستوران هتل که یکی منظرهی رو به جنگل دارد و دیگری در کنار استخر روباز هتل واقع شده، از وستا هتلی لوکس ساخته و امکانات سرگرمیی هتل نیز اقامت در آن را به یادماندنی تر میکند. مثلا چه امکاناتی؟

امکانات : سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی و بیلیارد، کلوپ بازی کودک و کافی شاپ است.

قیمت سوئیت دو تخته هتل وستا 357 هزار تومان است.

دیگر برترین هتل های شمال ایران:

، قیمت اتاق دو تخته این هتل 300 هزار تومان است.

، قیمت اتاق دو تخته دابل رو به دریا 409 هزار تومان است.

، قیمت اتاق چهانفره رو به دریا 643 هزار تومان است.

برای رزرو دیگر هتل های شمال به صفحه اصلی بروید.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین هتل های شمال ایران کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های شمال ایران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید