تشدید بارش ها از فردا در کشور ؛ بارش برف در تهران ، کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی

به گزارش مجله کامپیوتر، کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و بعضی استان ها اطلاع داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

تشدید بارش ها از فردا در کشور ؛ بارش برف در تهران ، کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی

به گزارش مجله کامپیوتر، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین شرایط جوی کشور، اظهار کرد: امروز بارش ها در سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می گردد.

وی با اعلام اینکه فردا (شنبه) با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می گردد، گفت: بعضی نواحی شمال غرب و دامنه های البرز نیز بارش خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش ها در شمال غرب کاسته می گردد، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف است.

نقشینه بیان نمود: روز دوشنبه آینده این شرایط در غرب دریای خزر و استان اردبیل تداوم دارد و برای استان های البرز و تهران بارش پیش بینی شده است.

وی از ورود سامانه بارشی نو از روز دوشنبه هفته آینده به کشور از سمت جنوب اطلاع داد و گفت: ورود سامانه بارشی در جنوب غرب منطقه ها زاگرس مرکزی بعضی منطقه ها بوشهر، فارس، کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده را خواهیم داشت که این روند تا روز سه شنبه تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده کاهش 4 تا 8 درجه ای دما را برای نوار شمالی کشور و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می گردد، تاکید نمود: در ارتفاعات رشته کوه البرز از روز یکشنبه تا سه شنبه شاهد بارش برف خواهیم بود.

نقشینه ادامه داد: از ظهر فردا تا روز یکشنبه خلیج فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر متلاطم و مواج است.

وی در خصوص با شرایط جوی تهران گفت: برای تهران امروز قسمتی ابری و از فردا بعدازظهر افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش های پراکنده پیش بینی می گردد

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه روز یکشنبه کاهش محسوس دما و بارش باران و برف را برای تهران پیش بینی شده است، گفت: بیشینه دمای تهران برای امروز 14 درجه و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 9 درجه و 7 درجه خواهد شد و کمینه دمای امروز صبح 5 درجه بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تشدید بارش ها از فردا در کشور ؛ بارش برف در تهران ، کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید بارش ها از فردا در کشور ؛ بارش برف در تهران ، کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید