تقابل مجذوب کننده آلبی سلسته و لاله های نارنجی به یاد فینال 78 و نیمه نهایی 2014

به گزارش مجله کامپیوتر، تیم های ملی هلند و آرژانتین برگزارکننده دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر خواهند بود.

تقابل مجذوب کننده آلبی سلسته و لاله های نارنجی به یاد فینال 78 و نیمه نهایی 2014

به گزارش مجله کامپیوتر، از ساعت 22:30 امشب به وقت تهران، این دو تیم در استادیوم لوسیل و با قضاوت آنتونیو متئو لاهوس از اسپانیا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تا تداعی گر بازی نیمه نهایی جام جهانی 2014 باشند. همان مسابقه ای که پس از 120 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید و ضربات پنالتی، حکم به حضور آرژانتین در فینال داد.

آرژانتین و هلند تا به امروز 9 بار مقابل هم قرار گرفته اند که 4 پیروزی از آن هلند شده و 3 بار هم آرژانتین بازی را برده است. آخرین برد آلبی سلسته بدون احتساب ضربات پنالتی سرانجام بازی، برمی شود به فینال جام جهانی 1978 که آرژانتین آن بازی را 3 بر یک برد و قهرمان شد. اما آخرین برد هلندی ها در یک بازی محبت آمیز در سال 2003 شکل گرفت که لاله های نارنجی پیروز به ثبت پیروزی یک بر صفر مقابل آرژانتین شدند.

دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی صعودی کم دردسر داشتند. هلند، 3 بر یک آمریکا را شکست داد و آرژانتین 2 بر یک از سد استرالیا گذشت که تنها در دقایق سرانجامی تحت فشار حریف قرار داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تقابل مجذوب کننده آلبی سلسته و لاله های نارنجی به یاد فینال 78 و نیمه نهایی 2014" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل مجذوب کننده آلبی سلسته و لاله های نارنجی به یاد فینال 78 و نیمه نهایی 2014"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید