تمبر گرامیداشت آلیس مونرو منتشر شد

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از آرت دیلی، اداره پست کانادا روز جمعه برای تقدیر از دستاورد های آلیس مونرو نویسنده برجسته کانادایی و برنده جایزه نوبل از تمبر یادبود او رونمایی کرد. این تمبر که به مناسبت تولد 84 سالگی مونرو منتشر شد، ترکیبی است از عکسی که دخترش از او گرفته همراه با نمونه ای از دست خط اش و تصویری از وینگهام، محل تولد وی در استان اونتاریو است. بسیاری معتقدند که وینگهام الهام بخش بسیاری از داستان های مونرو بوده است، که در فضای روستایی رخ می دهد.

تمبر گرامیداشت آلیس مونرو منتشر شد

آلیس مونرو (متولد10 ژوئن 1931) که بسیاری او را در سبک نوشتن هم پای آنتوان چخوف می دانند، در سال 2013 برنده جایزه ادبی نوبل شد. او در کارنامه خود جوایز متعدد دیگری از جمله جایزه بین المللی من بوکر2009، جایزه گاورنر جنرال برای سه دوره مختلف، جایزه کتاب تریلیوم1999 و 2013، جایزه ماریان اینگل، جایزه او.هنری 2009 و 2008، پن / مالمود1997 و جایزه گیلر در 1998و 2004 شد.

این نویسنده برجسته در سال 1992 عضو افتخاری آکادمی هنر و ادبیات آمریکا شد و در سال 2005 مدال افتخار ادبیات را از انجمن ملی هنرهای آمریکا دریافت کرد.

از جمله کتابهای مونرو که در ایران ترجمه شده اند می توان به گریزپا، پاییز داغ، رویای مادرم، دورنمای کاسل راک، عشق زن خوب، فرار وخوشبختی در راه است اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمبر گرامیداشت آلیس مونرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمبر گرامیداشت آلیس مونرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید