خبرنگاران رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش

به گزارش مجله کامپیوتر، کیش-خبرنگاران- رئیس پلیس فتا کیش به بازاریان و غرفه داران جزیره کیش هشدار داد قبل از تحویل اجناس و خدمات به مسافران و گردشگران از انتقال وجه به حساب شان اطمینان حاصل نمایند.

خبرنگاران رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز گفت: چندی پیش تعدادی از جامعه بازاریان کیش، صاحبان چند رستوان و رنت کاران خودرو با در دست داشتن مرجوعه قضایی در پلیس فتا کیش حاضر و عنوان نمودند، افرادی جهت دریافت خدمات یا خرید اقلام یا کالا به محل کسب آنها مراجعه و در قبال خدمات ارائه شده رسید جعلی واریز اینترنتی وجه به آنها تحویل شده است این درحالیست که عملا هیچگونه وجهی به حساب ارائه دهندگان خدمات واریز نشده است.

وی اضافه کرد: با اقدام های فنی و پلیسی اجرا شده توسط کارشناسان پلیس فتا تعیین شد متهمین این پرونده ها به صورت خانوادگی به کیش آمده و با استفاده از این روش اقدام به کلاهبرداری از چندین رستوران، رنت کار خودرو، غرفه های لباس فروشی، غرفه های فروش موبایل و ... نموده اند که این افراد دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

رضایی در مورد این پرونده به دارندگان مشاغل مختلف توصیه کرد: قبل تحویل هرگونه کالا و خدمات به مشتری از انتقال وجه قابل پرداخت با رسید پیامکی که توسط بانک ارسال می شود و یا استعلام کردن حساب بانکی مبنی بر واریز شدن وجه به حساب مطمئن شوند.

وی درپایان با تاکید بر خدمات رسانی آنلاین پلیس فتا در حوزه های مختلف به ویژه دریافت مشاوره خاطر نشان کرد: همشهریان گرامی می توانند هر گونه مشاوره و هدایت را به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به صورت آنلاین دریافت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید