خبرنگاران فشار ترامپ به پنس برای رد نتایج انتخابات

به گزارش مجله کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به مایک پنس معاون خود فشار وارد می کند تا نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را در نشست روز چهارشنبه کنگره نپذیرد.

خبرنگاران فشار ترامپ به پنس برای رد نتایج انتخابات

ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود مدعی شد که معاون رئیس جمهوری قدرت عدم پذیرش نتایج انتخابات که در آن تقلب صورت گرفته را دارد. ترامپ به اشتباه مدعی است که پنس در نشست فردا(چهارشنبه) کنگره برای تصمیم در مورد نتیجه انتخابات می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به نفع جو بایدن نامزد حزب دموکرات بوده را نپذیرد.

به گزارش تارنمای شبکه خبری سی ان ان، این پیام یک روز پس از حضور ترامپ در جمع حامیان خود در جورجیا منتشر شده است که در آن ترامپ مدعی شد که پنس اختیار عدم پذیرش نتیجه نهایی انتخابات را دارد.

رئیس جمهوری فعلی آمریکا در اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که پنس جانب ما را بگیرد.

روز چهارشنبه کنگره آمریکا تشکیل جلسه می دهد تا درمورد شمارش آرای مجمع گزینشگران ایالت ها که در حال حاضر بایدن 306 رای و ترامپ 232 رای است، تصمیم گیری نهایی را انجام دهند. برای پیروزی در انتخابات، داشتن 270 رای کافی است. از این رو، ترامپ می خواهد پنس در این نشست که ریاست آن را بر عهده دارد، آرا را به نفع او برگرداند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فشار ترامپ به پنس برای رد نتایج انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فشار ترامپ به پنس برای رد نتایج انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید