مذاکره بایدن و ترودو درباره کرونا و تغییرات اقلیمی

به گزارش مجله کامپیوتر، نخست وزیر کانادا و جو بایدن روز دوشنبه درباره مسائل مختلفی از جمله ویروس کرونا و تغییرات اقلیمی و ناتو گفت وگو کردند.

مذاکره بایدن و ترودو درباره کرونا و تغییرات اقلیمی

به گزارش گروه بین الملل مجله کامپیوتر به نقل از رویترز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با انتشار توئیتی نوشت: روز دوشنبه با جو بایدن درباره مسائل مختلفی مثل ویروس کرونا و تغییرات اقلیمی و ناتو مذاکره کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی مجله کامپیوتر بخوانید. (کلیک کنید)

ترودو افزود: ما قبلا با همدیگر همکاری کرده ایم و آماده هستیم تا این همکاری را برای مقابله با چالش ها ادامه دهیم و از فرصت های پیش روی دو کشور استفاده کنیم.

ترودو یکی از نخستین رهبران جهان است که پیروزی جو بایدن در انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفته است.

روابط ترودو و دونالد ترامپ طی سال های اخیر سرد و نه چندان مستحکم بوده است. تیم انتقالی بایدن نیز با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: بایدن از ترودو به خاطر پیام تبریک تشکر کرده و گفته است که منتظر همکاری نزدیک با کانادا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، احیای روابط اقتصادی دو جانبه، تقویت ناتو و مقابله با تغییرات اقلیمی خواهد بود.

ترودو افزود: با بایدن درباره دو شهروند کانادایی بازداشت شده در چین مذاکره کردم. مطمئن هستم که دولت بایدن این پیام قاطع را برای چین ارسال خواهد کرد که سیاست بازداشت خودسرانه شهروندان خارجی، کارایی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مذاکره بایدن و ترودو درباره کرونا و تغییرات اقلیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره بایدن و ترودو درباره کرونا و تغییرات اقلیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید