خبرنگاران مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال به گویش محلی برای بچه ها سمنانی

به گزارش مجله کامپیوتر، سمنان- خبرنگاران- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال نو ویژه بچه ها به گویش سمنانی در راستای تحقق شهر دوستدار کودک برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال به گویش محلی برای بچه ها سمنانی

عباس بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با مجله کامپیوتر در سمنان بیان نمود: مسابقه مذکور به گویش سمنانی و ویژه بچه ها این شهر است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان فراخوان شده است.

وی با اشاره به اهمیت در منزل ماندن شهروندان برای کنترل شیوع ویروس کرونا، گفت: شیوع ویروس کرونا شهروندان بسیاری را خانه نشین و قرنطینه نموده است و این امر نباید سبب حذف شادی در میان خانوادها گردد.

بابایی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال نو ویژه بچه ها نیز ایجاد نشاط و شادابی در میان آنان است.

وی یادآور شد: بچه ها سمنانی می توانند جمله زیبای تبریک سال نو خود را به زبان سمنانی به وسیله یک کلیپ ویدئویی با حجم حداکثر 10 مگابایت به شماره 09125312246 در فضای مجازی ارسال نمایند.

بابایی گفت: دریافت آثار مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال نو به گویش سمنانی از آدینه اول فروردین 1399 شروع می گردد و تا آدینه15 فروردین 1399 ادامه دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان مطرح نمود: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار، به زیباترین پیغام تبریک سال نو بچه ها سمنانی به گویش سمنانی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال به گویش محلی برای بچه ها سمنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه زیباترین پیغام تبریک سال به گویش محلی برای بچه ها سمنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید