خبرنگاران پویش از پهلوانان برای قهرمانان در یزد شروع شد

به گزارش مجله کامپیوتر، یزد- خبرنگاران - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام یزد گفت: پویش از پهلوانان برای قهرمانان در چارچوب حمایت از باشگاه داران ، مربیان و ورزشکاران آسیب دیده متاثر از شیوع بیماری کرونا در استان شروع شد.

خبرنگاران پویش از پهلوانان برای قهرمانان در یزد شروع شد

مصطفی بوستانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با مجله کامپیوتر اضافه کرد: در این پویش طبق آنالیز هایی که به وسیله معتمدان ورزش انجام می گردد، هرکدام از شاغلان باشگاه های بدن سازی که در روزها تعطیل دچار مشکل شدند، زیرپوشش حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به فعالیت های اجرا شده در کمک به مسوولان باشگاه ها ادامه داد: این هیات رایزنی گسترده ای را برای کمک به اهالی ورزش انجام داده و در نامه هایی که به وزارت ورزش و جوانان ارسال نموده خواهان حمایت از باشگاه های متضرر شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام یزد، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این پویش با کمک باشگاه داران و اهالی ورزش که توانایی اقتصادی بهتری دارند به آسیب دیدگان کمک لازم صورت گیرد.

بوستانی گفت: امیدواریم به زودی شاهد سرانجام مسائل ناشی از بیماری کرونا و بازگشایی باشگاه های ورزشی در استان باشیم.

استان یزد 47 هیات ورزشی، 62 هزار ورزشکار و 600 باشگاه دارد و رشته پرورش اندام در تمامی شهرستان های استان فعال است.

ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر 2019) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت آن کشور در 30 دسامبر سال 2019 (نهم دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را گفت و شناسایی نخستین مورد آن در ایران 29 بهمن ماه 1398 در قم رسانه ای شد.

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز پنجشنبه گفت: تا به امروز 77 هزار و 995 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 92 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به چهار هزار و 869 تن رسید.

کیانوش جهانپور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (28 فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 606 بیمار جدید مبتلا به کووید19 شناسایی شدند.

وی بیان نمود: بر اساس این گزارش ها تا به امروز 52 هزار و 229 نفر از مبتلایان به کووید 19 بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند و سه هزار و 594 تن تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا به امروز 310 هزار و 340 آزمایش تشخیص کووید- 19 در بیش از 100 آزمایشگاه تشخیصی مورد تایید وزارت بهداشت انجام شد.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا اضافه کرد: از مردم می خواهیم با پرهیز از هر تردد غیر ضروری کمک رسان کادر بهداشتی و درمانی و ستاد ملی مدیریت کرونا باشند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم به زودی به کمک الهی خبر خوش مهار کرونا را در ایران اعلام کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پویش از پهلوانان برای قهرمانان در یزد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش از پهلوانان برای قهرمانان در یزد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید