ردمی نوت 11 پرو شاید با شارژر 120 واتی عرضه گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، به گزارش یکی از افشاگران معروف چینی یعنی Digital Chat Station، شیائومی میخواهد گوشی ردمی نوت 11 پرو را با شارژر بسیار سریع 120 واتی راهی بازار کند.

ردمی نوت 11 پرو شاید با شارژر 120 واتی عرضه گردد

شیائومی در بین تمام شرکت های فراورینماینده گوشی هوشمند، یکی از برترین شرکت ها در زمینه فراوری شارژر سریع به شمار میرود و تا به امروز بعضی از گوشی های خود را با شارژرهای 100 و 120 واتی راهی بازار کرد. اما معمولا فقط گوشی های پرچم دار یا نهایتا پرچم دارهای ارزان بودند که با شارژرهای بسیار سریع راهی بازار می شدند. حالا به نظر می رسد یک گوشی میان رده هم قرار است با تجهیز به یک شارژر سریع راهی بازار گردد.

ردمی با سری گوشی های ردمی نوت خود توانست به شیائومی در راستای تبدیل شدن به بزرگ ترین شرکت فراورینماینده گوشی های هوشمند در دنیا یاری زیادی کند. گوشی های این شرکت فوق العاده خوب و از لحاظ خرید ارزشمند هستند و به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا کاربران زیادی دارند. به همین دلیل شرکت چینی تصمیم گرفت میان رده های مورد انتظار خود را با قابلیتی راهی بازار کند که ارزش خرید آن ها را دوچندان می نماید.

گوشی که در رابطه با آن حرف می زنیم، ردمی نوت 11 پرو است که قرار است به عنوان جانشین ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس راهی بازار گردد. البته تا به این لحظه هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با ردمی نوت 11 یا هیچ یک از مدل های مختلف این سری منتشر نشده است و آنچه در این مطلب هم به آن خواهیم پرداخت از سوی افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station منتشر شد و رسمی نیست.

طبق گفته های این فرد، ردمی نوت 11 پرو به عنوان قدرتمندترین گوشی از سری ردمی نوت 11 قرار است با شارژری بسیار سریع با سرعت 120 وات راهی بازار گردد. این در حالی است که ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس با شارژری 33 واتی راهی بازار شدند و حتی نسخه ای از این دو گوشی که در چین در دسترس قرار گرفتند، شارژری 67 واتی داشتند و بنابراین استفاده از شارژری 120 واتی پیشرفتی بسیار چشمگیر و محسوس به شمار میرود.

در حال حاضر بعضی از گوشی های شیائومی که از شارژر 120 واتی پشتیبانی می نماید 11T پرو، شیائومی می 10 اولترا و می میکس 4 هستند که همه آن ها در واقع پرچم دار شرکت به حساب می آیند. ردمی نوت 11 پرو اگرچه قدرتمندترین گوشی از سری یادشده است اما هیچ وقت در حد و مقدار های یک پرچم دار نخواهد بود. با این حال از لحاظ سرعت شارژر، به شکل چشمگیری بالاتر از تمام پرچم دارهایی خواهد بود که شرکت های رقیب راهی بازار می نمایند.

در حال حاضر اطلاعاتی که پیرامون گوشی های سری ردمی نوت 11 داریم به همین سرعت شارژر مدل پرو خلاصه می گردد و باید منتظر بمانیم و ببینیم طی هفته ها یا ماه های آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با این گوشی ها نظیر تعداد، قیمت، تاریخ و بازار عرضه و … منتشر می گردد. اما با این حال از یک موضوع می توانیم تقریبا با اطمینان حرف بزنیم و آن هم این است که ردمی نوت 11 پرو قطعا یکی از ارزشمندترین گوشی هایی خواهد بود که در سال 2022 راهی بازار می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی نوت 11 پرو شاید با شارژر 120 واتی عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11 پرو شاید با شارژر 120 واتی عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید